Projekty graficzne katalogów reklamowych

Katalog reklamowy powstaje po to by przedstawić produkty danej firmy w możliwie najlepszy sposób. Ma on na celu zaprezentowanie klientowi właściwości danych produktów za pomocą opisów bądź grafiki. Zazwyczaj składa się on z kilku lub kilkunastu stron. Musi być czytelny oraz przyciągać uwagę dzięki ciekawej treści, zdjęciom oraz ilustracjom. Dzięki katalogowi ogólny wizerunek firmy ulega umocnieniu oraz pozyskiwani są nowi klienci.

Najważniejszymi cechami katalogu powinny być przejrzystość oraz estetyka. Dzięki tym cechom firma postrzegana jest jako profesjonalna i wzbudza zaufanie klientów. Czcionka użyta w katalogu musi być czytelna, zdjęcia i grafiki muszą być wysokiej jakości.

Pierwszym elementem, który może być kluczowy jest projekt okładki. Okładka musi być bardzo atrakcyjna i musi zachęcić potencjalnego odbiorcę do tego by otworzył katalog i zobaczył co on zawiera. Na okładce zazwyczaj znajduje się logo firmy oraz dane kontaktowe.

O atrakcyjności katalogu decyduje również jego wykonanie. Ważna jest jakość materiałów oraz dobry wydruk. Drukarnia może zaproponować kilka rodzajów papieru np matowy lub błyszczący o różnej gramaturze.

Wyświetlanie wszystkich wyników: 5

Zapisz się do mojego newslettera
Zapisz się już dziś do mojego newslettera
i otrzymuj zniżki i wiadomości na bieżąco.
Newsletter

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www, Tworzenie stron www, Agencja reklamowa – Łukasz Wudyka, Lubicz 3/119, 30-034 Kraków, REGON: 365765850, NIP: 5130096722newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Lukaszwudyka.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Copyright 2019 - 2023 © Łukasz Wudyka
chevron-down