instagramfacebooktwitter
KOSZYK

POZYCJONOWANIE W GOOGLE MAPS

Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps

Jedni mówią, że się nie da pozycjonować wizytówki w Mapach Google. Drudzy mówią, że się da pozycjonować w Google Maps. Ale prawda jest taka, że nawet Google podało wytyczne jakie można zastosować w celu zwiększenia popularności Twojej wizytówki. Ja jako specjalista od wizytówek Google należę do tych drugich, bo przecież jak Mapy Google wyświetlają Ci dużo lokalizacji w pobliżu, to nie są one uporządkowane alfabetycznie. Nie zawsze są też uporządkowane według odległości od Ciebie. Tam
gdzie nie ma ustalonej kolejności, jest miejsce dla pozycjonowania. :)

Pamiętaj, że stosując się do wytycznych Google jak powinna wyglądać wizytówka w Mapach Google, już jesteś o krok przed konkurencją, która tego nie robi. Dodatkowo, usprawniając te działania ze specjalistą o informacje, których nie podano, można osiągnąć naprawdę wielki sukces. Pamiętajmy, że jest to usługa, o którą trzeba mocno dbać. Od pozytywnych opinii po odpowiednie treści. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google nie jest jednorazową czynnością, lecz stałym procesem, który najlepiej powierzyć ekspertowi. Dla tego jako specjalista od wizytówki Google Maps łącze wszystkie te działania dla swoich klientów. 

Optymalizacja wizytówek w Mapach Google

To jak firma wyświetla się w Mapach Google w dużej mierze zależy od jakości wizytówki firmy w Google Moja Firma. Powinieneś możliwie jak najlepiej wypełnić wizytówkę w Mapach Google. Najlepiej oznacza tutaj najpełniej. Wizytówki w Mapach Google nie są niczym innym jak kolejnym
miejscem do publikowania treści na temat Twojej strony. Jeżeli zatem Google prosi Ciebie o jakieś informacje, wypełnij je. Posiadanie pustej wizytówki lub wizytówki firmy ubogiej w treść to jak powiedzenie wyszukiwarce Google „ej, no nie potrzebuję Ciebie”, na co wyszukiwarka odpowiada „to po co mi głowę zawracasz, nie będę Ciebie wyświetlać”. Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps jest zatem formą wypełnienia dialogu między dwoma stronami, na którym najbardziej korzysta trzecia strona czyli użytkownik Map Google. Zatem Tobie powinno zależeć na tym, aby treść Twojej wizytówki w Mapach Google była możliwie jak najbardziej wartościowa dla użytkownika.

Optymalizacja wizytówek w Mapach Google to jest także dążenie do prostoty języka oraz zwięzłych konkretnych komunikatów, dlatego wiele informacji w Mapach Google jest w formie ikon czy zaznaczanych opcji. Gdzie jak gdzie, ale przeglądając mapy wszyscy oczekujemy jasnych i konkretnych informacji na temat firmy, a nie rozległej biografii właściciela albo peanów na temat używanych półproduktów. Google analizuje czas, jaki użytkownicy poświęcają na przeczytanie wizytówki, analizuje także zaangażowanie użytkowników (czy klikają między polami czy od razu
przechodzą do innej firmy). W Mapach Google walka o Klienta rozgrywa się na innym polu niż w wyszukiwarce Google, chociaż w obu przypadkach orężem jest treść. Pozycja w wynikach wyszukiwania w Mapach Google jest zatem wprost zależna od jakości wizytówki w Google Maps i Google Moja Firma. Jako specjalista od Google Moja Firma zapewniam Cię, że nie tylko ilość ale i jakość treści ma znaczenie. Więc warto zlecić uzupełnianie wizytówki w Google Maps odpowiedniemu specjaliście. 

Chcesz mieć najwyższej jakości wizytówkę w Google Maps? Zamów usługę optymalizacji i pozycjonowania wizytówek w Mapach Google.
Optymalizacja wizytówek w Mapach Google
Zdjęcia do wizytówek w Mapach Google

Zdjęcia do wizytówek w Mapach Google

Jako ekspert od wizytówek Google Moja Firma wiem że, zdjęcia w reklamie pełnią bardzo ważną funkcję. Dotyczy to także marketingu internetowego, ponieważ Klient kupuje oczami. Słyszysz to niczym mantrę za każdym razem jak pojawia się temat materiałów sprzedażowych, kart produktów w sklepach internetowych czy firmowych stron www. Marketing internetowy od strony technicznej domaga się jak największej ilości tekstu, im więcej słowa pisanego tym lepiej. Jednak konsumenci nie czytają długich tekstów. Wręcz przeciwnie – im dłuższy tekst, tym Internauta bardziej zmęczony, znudzony i zdemotywowany. Zatem w opozycji do strony technicznej marketingu internetowego stoi psychologia konsumencka, która napiera na to, aby w Internecie było jak najwięcej zdjęć, grafik, a najlepiej jakby było do tego wideo. Mapy Google są w o tyle specyficznym miejscu, że Klient szuka konkretnej informacji gdzie znajdzie rozwiązanie swojego problemu. Mapy Google są ściśle związane 
z pojęciem lokalizacji, patrzeniem na mapę, analizą trasy Klienta do firmy. 
W interfejsie Map Google nie ma za wiele miejsca na tekst pisany. Silną kartą przetargową są zatem zdjęcia. Wizytówki w Mapach Google posiadają obszerną zakładkę ze zdjęciami, które są podzielone na różne kategorie: od właściciela, od użytkowników, wnętrze, zespół (pracownicy), siedziba z zewnątrz, produkty, w trakcie pracy (np. wykonywania usług), menu, itp. tych kategorii jest naprawdę sporo. Na najwyższych pozycjach w Mapach Google pojawiają się te firmy, które mają bardzo dużo zdjęć wysokiej jakości. Wizytówki Google Moja firma mają nawet specjalne miejsce do analizy ruchu na zdjęciach. Jak widać Google bardzo poważnie podchodzi do tematu zdjęć na wizytówkach. 
Pozycjonowanie wizytówek w Mapach Google musi się odbywać w oparciu o zdjęcia. Profesjonalny fotograf wykona piękne zdjęcia budynku. Oczywiście jeśli potrzebujesz mam fotografa z którym współpracuje i za którego mogę ręczyć.
W Mapach Google wysoko pozycjonują się profesjonalne zdjęcia produktów oraz zespołu podczas pracy. Fajnie jak są zdjęcia portretowe, ale lepiej jak ukazują pracowników podczas wykonywania swojej pracy. Zdjęcia w Mapach Google są ważniejsze od logotypu. W wielu miejscach Mapy Google częściej wyświetlają zdjęcia niż logotypy. Tyle na temat mechanizmu Google. Użytkownik również chętniej kliknie w wizytówkę firmy, która ma profesjonalne zdjęcia niż w wizytówkę gdzie pojawia się szara grafika aparatu lub góry (oznacza to brak zdjęcia). Zdjęcia w Mapach Google są zatem także sposobem na budowanie świadomości marki i miejscem, gdzie
możesz budować pozytywny wizerunek marki. Są jeszcze zdjęcia od użytkowników, na które pozornie nie masz wpływu. Posiadam swoje metody na to, w jaki sposób zwiększyć ilość zdjęć od użytkowników w Mapach Google. Wiem jak zachęcić użytkowników, aby wrzucili dużo zdjęć na Twoją wizytówkę i w ten sposób podbili do góry Twoją pozycję w Mapach Google.  Na mojej stronie możesz zobaczyć obrazy niektórych wizytówek które są moim zdaniem warte uwagi. 

Już dzisiaj zainwestuj w atrakcyjną wizytówkę firmy w Mapach Google! 
Zdjęcia do wizytówek w Mapach Google
Zdjęcia do wizytówek w Mapach Google

Opinie w Mapach Google

Google bardzo poważnie traktuje opinie użytkowników. Google zbiera informacje o opiniach użytkowników z wielu różnych systemów (np. Opineo, Ceneo, Facebook, itp.) oraz z własnego systemu opinii w Google. Zarządzanie opiniami w Google odbywa się z poziomu Google Moja
Firma i ma to wpływ nie tylko na pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google, ale także na ogólne pozycjonowanie strony i pozycjonowanie lokalne. Działania SEO bardzo często obejmują opinie w Google, ponieważ obecnie jest nacisk algorytmów wyszukiwarek na jak największą liczbę opinii. Strona bez opinii jest traktowana bardzo słabo. Strona, która ma kilka opinii, z reguły nie ma szans na wybicie się na wysoką pozycję, ponieważ wystarczy jedna lub dwie opinie, a średnia ocena diametralnie się zmienia. Fakt, iż najwyżej wyświetlane są firmy z największą liczbą opinii doskonale można sprawdzić wyszukując restauracji w dużych miastach, np. pizzerii w Krakowie. Zarówno w wyszukiwarce Google, jak i w Mapach Google, na najwyższych pozycjach będą wizytówki z największą liczbą ocen. Nie twierdzę tutaj, że liczba ocen od razu gwarantuje wskoczenie na TOP3 w Google, ale jest to z pewnością wskaźnik, którego nie można lekceważyć przy pozycjonowaniu wizytówki w Mapach Google i pozycjonowaniu w wyszukiwarce. Jako specjalista od marketingu internetowego z wieloletnim doświadczeniem, potrafię zadbać o Twoją wizytówkę 
w Mapach Google także pod kątem liczby oraz jakości opinii. Są sprawdzone metody marketingowe pozwalające na zmotywowanie użytkowników do wystawiania opinii. Jako specjalista od wizytówek Google Moja Firma pokażę Ci w jaki sposób szybko i sprawnie zdobywać opinie w sieci. 

Opinie wpływają na odbiór Twojej osoby w sieci. Jak i Twojej konkurencji. 

Stale rozwijaj swoją wizytówkę w Mapach Google

Google uwielbia aktualizacje, świeżość stron i regularność. Nie inaczej jest w przypadku Map Google. Pamiętaj zatem, że wizytówka Google Moja Firma to nie jest wpis do książki telefonicznej, który nie zmienia się przez lata. Mam kilka rad jak regularnie aktualizować wizytówkę w Mapach Google:
  1. Możesz (nawet powinieneś) dodawać nowe zdjęcia, ponieważ każdy nowy produkt lub usługa może zachęcić do odwiedzin kolejnego Klienta. Bardzo częstym błędem jest wrzucanie masy nowych zdjęć na Facebooka, a pomijanie wizytówki w Google Moja Firma. Nie mam tutaj na myśli, aby właściciel restauracji co 3 dni wrzucał zdjęcie w stylu „patrzcie jakiego kotleta dziś smażymy”, gdyż takie zdjęcia są milej widziane w mediach społecznościowych. Jeżeli jednak ten sam restaurator dba o swoją wizytówkę, to z pewnością powinien wrzucić do Google Moja Firma (tym samym do Map Google) zdjęcie nowej potrawy, która będzie na stałe obecna w menu.
  2. Aktualizuj godziny otwarcia. W Google Moja Firma możesz nie tylko aktualizować godziny otwarcia „na zawsze” na każdy dzień tygodnia. Możesz także wprowadzać specjalne godziny otwarcia z okazji święta, urlopu albo z jakiegokolwiek innego powodu. Wchodzisz w wizytówkę i wprowadzasz datę oraz zmienione godziny otwarcia. Takie informacji doceni nie tylko algorytm Google, ale przede wszystkim Twoi Klienci. Zmniejszysz tym samym prawdopodobieństwo uzyskania negatywnej opinii od potencjalnego klienta, który „odbił się od klamki” Twojej nieczynnej firmy.
  3. Śledź nowinki techniczne dotyczące Map Google i Google Moja Firma. Firmy podążające za trendami zawsze są na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google i Mapach Google. Wyobraź sobie sytuację, w której Google wprowadza nową opcję (w czasach pandemii były to informacje o obostrzeniach związanych z COVID-19 i specjalnymi procedurami dla firm), a ty będziesz jedną z pierwszych firm, które tę opcję wykorzystają. Już w tym momencie wyprzedzasz konkurencję. Google chce się pochwalić nową funkcjonalnością, więc będzie promować ją w swoich tekstach. Wtedy użytkownicy będą chcieli zobaczyć o co chodzi. Wśród nich będą także Twoi Klienci. Jeżeli korzystając z nowej funkcjonalności znajdą Twoją firmę, jest większe prawdopodobieństwo, że zdobędziesz nowych Klientów. No i tak po ludzku… nie odkładaj niczego na potem. Zapomnisz, że była taka nowa fajna funkcja. Uzbiera się ich kilka i Ty potem będziesz głowić się i troić dlaczego Twoja firma spada na coraz gorsze pozycje. Wypełnianie każdej nowinki jest zatem sposobem na stałe odświeżanie Twojej wizytówki w Mapach Google.
Opinie w mapach Google
Zleć specjaliście

Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google zleć specjaliście

Prawdopodobnie nie po to prowadzisz biznes żeby godzinami siedzieć przed komputerem i grzebać w marketingowych narzędziach albo czytać blogi technologiczne i klikać w nowinki. Rzadko kiedy masz na to czas, 
a gdyby marketing internetowy był Twoją pasją prowadziłbyś agencję
marketingową. Pragnę zatem wyjść naprzeciw Twoim oczekiwaniom, ułatwić Ci prowadzenie biznesu i pozytywnie wpłynąć na wzrost sprzedaży. Pozycjonowanie w Mapach Google i optymalizację wizytówki w Google Moja Firma oddeleguj specjaliście. Pamiętaj, że wizytówka w Mapach Google nie jest samodzielnym bytem i powinna być częścią przemyślanych działań lokalnego pozycjonowania strony www.
ZWIĘKSZ WIDOCZNOŚĆ SWOJEJ WIZYTÓWKI W GOOGLE MAPS! WYBIJ SIĘ NA NAJWYŻSZĄ POZYCJĘ W MAPACH GOOGLE!

Jako że mówię o mnie specjalista od Google Moja Firma to poniżej wycinek moich możliwości na grafikach. 
Zapisz się do mojego newslettera
Zapisz się już dziś do mojego newslettera
i otrzymuj zniżki i wiadomości na bieżąco.

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od  Yzer – Łukasz Wudyka, Rakowicka 10b/4, 31-511 Kraków, REGON: 365765850, NIP: 5130096722, z siedzibą w Krakowie newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Yzer – Łukasz Wudyka. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Copyright 2019 - 2021 © Łukasz Wudyka
chevron-down