Fałszywe recenzje w Google - jak usunąć i nimi zarządzać? Opinie pozostawione w Google stają się coraz ważniejsze. Są od razu widoczne i bardzo ważne. W coraz większym stopniu wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, a także na wizerunek firm w sieci. Wyświetlenie pięciu pozytywnych recenzji online przez potencjalnych klientów pozwoliłoby Twojej firmie pomnożyć prawdopodobieństwo zakupu […]
29 marca, 2022
Jak recenzje Google obniżają koszty SEM/PPC? Jak recenzje w GMF wgl mogą obniżyć koszty reklamy? W tym artykule wyjaśnię, w jaki sposób opinie klientów w Google (w wizytówce) mogą negatywnie lub pozytywnie wpłynąć na koszty reklamy SEM/PPC i ogólne koszty pozyskania klientów. Pod koniec tego artykułu zrozumiesz, jak będziesz mógł wykorzystać swoje opinie klientów, aby […]
1 marca, 2022