Jak recenzje Google obniżają koszty SEM/PPC? Jak recenzje w GMF wgl mogą obniżyć koszty reklamy? W tym artykule wyjaśnię, w jaki sposób opinie klientów w Google (w wizytówce) mogą negatywnie lub pozytywnie wpłynąć na koszty reklamy SEM/PPC i ogólne koszty pozyskania klientów. Pod koniec tego artykułu zrozumiesz, jak będziesz mógł wykorzystać swoje opinie klientów, aby […]
1 marca, 2022
Jak uzyskać więcej recenzji w Google i jak dzięki nim poprawić lokalne SEO? 82% konsumentów twierdzi, że czyta recenzje w Internecie przed odwiedzeniem strony internetowej lub nabyciem produktu. Statystyka ta pokazuje nam zatem, że opinie osób trzecich bardzo skutecznie wpływają na decyzje zakupowe. Trzeba jednak przyznać, że recenzje to nie tylko proces decyzyjny klientów. Mają […]
18 lutego, 2022
Facebook po raz pierwszy zaczął tracić użytkowników. Liczba rejestrujących nowe konta okazała się mniejsza od tych, którzy konto z serwisu usuwali. Co ciekawe – od Facebooka zaczęli odwracać się nastolatkowie oraz biznes. Serwis miał spięcie nawet z Komisją Europejską – w ubiegłym roku wszczęte zostało dochodzenie antymonopolowe w sprawie naruszeń ochrony danych osobowych - więcej […]
15 lutego, 2022
Jest mi bardzo miło poinformować, że zostałem wyróżniony w rankingu "100 polskich osobowości marketingowych, które warto obserwować w 2022 roku". Zająłem 9. miejsce, które wśród 100 inspirujących osób uważam za duży sukces. Ten wynik jest docenieniem mojej dotychczasowej ciężkiej pracy, ale również motywacją dla mnie, żeby starać się jeszcze bardziej. Nie publikuję często, więc tym bardziej […]
28 stycznia, 2022
Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w sieci? Częstym pytaniem wśród zwykłych przedsiębiorców jest: „Dlaczego powinienem prowadzić swoją firmę online w Google Moja Firma? Czemu pozytywne opinie w sieci są tak ważne?”. Nie wszystkie tradycyjne firmy „z cegły i zaprawy” są świadome tego, czym jest Google Moja Firma i jak ważna jest w dzisiejszej bezwzględnej […]
19 stycznia, 2022
Dlaczego nie warto zakładać wizytówek firmowych w Google pod fałszywymi adresami? Walka o klienta w marketingu internetowym jest rzeczą naturalną. Niestety niektórzy posuwają się o kilka kroków za daleko. Dziś opowiem o tym, jak przy użyciu wizytówek Google próbuje się manipulować klientem lub wręcz oszukiwać. I dlaczego nie warto tego robić. Wizytówki Google Moja Firma […]
16 grudnia, 2021
Zacznijmy od tego z czym kojarzą nam się opinie i recenzje. Zacznijmy od tego jak bardzo mocno myli je wiele osób, czyli: Spis treści: Opinia a recenzja - czym się różnią? Opinie gdzie i jak kupować? A może wymianka? Chcę być etyczny czy mogę jakoś pozyskać opinie? Opinia a recenzja - czym się różnią? Ostatnio […]
4 października, 2021