instagramfacebooktwitter
KOSZYK
Found 248 Results
Page 2 of 25

Jak recenzje Google obniżają koszty SEM/PPC? Jak recenzje w GMF wgl mogą obniżyć koszty reklamy?


Jak recenzje Google obniżają koszty SEM/PPC? Jak recenzje w GMF wgl mogą obniżyć koszty reklamy? W tym artykule wyjaśnię, w jaki sposób opinie klientów w Google (w wizytówce) mogą negatywnie lub pozytywnie wpłynąć na koszty reklamy SEM/PPC i ogólne koszty pozyskania klientów. Pod koniec tego artykułu zrozumiesz, jak będziesz mógł wykorzystać swoje opinie klientów, aby […]

1 marca, 2022


Jak uzyskać więcej recenzji w Google i jak dzięki nim poprawić lokalne SEO?


Jak uzyskać więcej recenzji w Google i jak dzięki nim poprawić lokalne SEO? 82% konsumentów twierdzi, że czyta recenzje w Internecie przed odwiedzeniem strony internetowej lub nabyciem produktu. Statystyka ta pokazuje nam zatem, że opinie osób trzecich bardzo skutecznie wpływają na decyzje zakupowe. Trzeba jednak przyznać, że recenzje to nie tylko proces decyzyjny klientów. Mają […]

Opinie w Social Mediach

18 lutego, 2022


Facebook traci twarz. Zaczyna się era LinkedIn dla biznesu - TikToki, Snapchaty i Robloxy dla rozrywki


Facebook po raz pierwszy zaczął tracić użytkowników. Liczba rejestrujących nowe konta okazała się mniejsza od tych, którzy konto z serwisu usuwali. Co ciekawe – od Facebooka zaczęli odwracać się nastolatkowie oraz biznes. Serwis miał spięcie nawet z Komisją Europejską – w ubiegłym roku wszczęte zostało dochodzenie antymonopolowe w sprawie naruszeń ochrony danych osobowych - więcej […]

Facebook

15 lutego, 2022


TOP 9 w rankingu TOP 100 osobowości marketingowych wartych obserwowania w 2022 roku - podziękowania,.


Jest mi bardzo miło poinformować, że zostałem wyróżniony w rankingu "100 polskich osobowości marketingowych, które warto obserwować w 2022 roku". Zająłem 9. miejsce, które wśród 100 inspirujących osób uważam za duży sukces. Ten wynik jest docenieniem mojej dotychczasowej ciężkiej pracy, ale również motywacją dla mnie, żeby starać się jeszcze bardziej. Nie publikuję często, więc tym bardziej […]

Ranking

28 stycznia, 2022


Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w sieci?


Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w sieci? Częstym pytaniem wśród zwykłych przedsiębiorców jest: „Dlaczego powinienem prowadzić swoją firmę online w Google Moja Firma? Czemu pozytywne opinie w sieci są tak ważne?”. Nie wszystkie tradycyjne firmy „z cegły i zaprawy” są świadome tego, czym jest Google Moja Firma i jak ważna jest w dzisiejszej bezwzględnej […]

Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w Google

19 stycznia, 2022


Dlaczego nie warto zakładać wizytówek firmowych w Google pod fałszywymi adresami?


Dlaczego nie warto zakładać wizytówek firmowych w Google pod fałszywymi adresami? Walka o klienta w marketingu internetowym jest rzeczą naturalną. Niestety niektórzy posuwają się o kilka kroków za daleko. Dziś opowiem o tym, jak przy użyciu wizytówek Google próbuje się manipulować klientem lub wręcz oszukiwać. I dlaczego nie warto tego robić. Wizytówki Google Moja Firma […]

Dlaczego nie warto zakładać wizytówek firmowych w Google pod fałszywymi adresami?

16 grudnia, 2021


Formy marketingu związane z opiniami - krótkie omówienie możliwości promocji.


Zacznijmy od tego z czym kojarzą nam się opinie i recenzje. Zacznijmy od tego jak bardzo mocno myli je wiele osób, czyli: Spis treści: Opinia a recenzja - czym się różnią? Opinie gdzie i jak kupować? A może wymianka? Chcę być etyczny czy mogę jakoś pozyskać opinie? Opinia a recenzja - czym się różnią? Ostatnio […]

4 października, 2021


UX


22 sierpnia, 2021


UX



UX



Page 2 of 25
Zapisz się do mojego newslettera
Zapisz się już dziś do mojego newslettera
i otrzymuj zniżki i wiadomości na bieżąco.
Newsletter

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www, Tworzenie stron www, Agencja reklamowa – Łukasz Wudyka, Lubicz 3/119, 30-034 Kraków, REGON: 365765850, NIP: 5130096722newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Lukaszwudyka.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Copyright 2019 - 2023 © Łukasz Wudyka
chevron-down