instagramfacebooktwitter
KOSZYK

USŁUGI

pozycjonowanie

POZYCJONOWANIE

Pozycjonowanie strony internetowej to klucz do sukcesu!

Pozycjonowanie strony internetowej jest kluczem sukcesu sprzedaży internetowej czy promowania innych projektów. Obecnie użytkownicy właśnie w Google wyszukują wszystkich informacji, produktów czy usług. Bycie widocznym pod wieloma najważniejszymi frazami w danej kategorii zapewnia widoczność w sieci i pozyskiwanie sporej ilości odbiorców. Bycie dla Google wiarygodnym źródłem informacji to gwarancja promowania witryny, którą możemy osiągnąć przez rzetelne pozycjonowanie strony.

Podstawa to jakościowy ruch!

Podstawą pozycjonowania jest pozyskiwanie wyselekcjonowanego jakościowego ruchu na naszą stronę. Dzięki temu zyskujemy klientów, którzy z dużym prawdopodobieństwem zakupią dany produkt lub skorzystają z usługi. Pozyskiwanie ruchu z niewiadomych źródeł czy korzystanie z agencji SEO bez doświadczenia i renomy mogą przynieść więcej szkód niż pożytku. Wydawanie środków na pozycjonowanie musi być efektywne i przynosić dużą skuteczność. Podstawą jest analiza słów kluczowych oraz tego, czy dane frazy dadzą nam ruch organiczny generujący sprzedaż. Zdecydowanie zatem lepiej korzystać z usług profesjonalistów wysokiej klasy z szerokimi kompetencjami niż wybierać agencje oferujące jedynie wysokie statystyki na papierze.

Sprawdź sposób na jakościowe pozycjonowanie!

Pozycjonowanie strony internetowej może być podstawą działań marketingu internetowego lub jedynie uzupełnieniem. Sprawdź, co dla Ciebie przygotowałem

Regularne i jakościowe pozycjonowanie strony internetowej

Tak, to sedno całego SEO — regularność i jakość. Pozycjonowanie strony internetowej jest procesem ciągłym. Powinno się je wykonać nawet po osiągnięciu założonego celu. Działanie zgodne z zasadami White Hat SEO i dobrymi praktykami wykonane w rzetelny sposób zagwarantują długotrwały, regularny napływ klientów na naszą stronę internetową. Jest to ważne ze względu na stabilność biznesu np. sklepu internetowego, gdy właśnie na ruchu organicznym opieramy swoje działania. Google nie toleruje nieuczciwych praktyk oraz prób manipulacji. Choć wiele osób próbowało przechytrzyć wyszukiwarkę, wiele algorytmów takich jak Pingwin, Panda czy Koliber nie są proste do oszukania.
analiza konkurencji

USŁUGI SEO

Rozumiejąc specyfikę branży SEO, świadczę również usługi SEO. Są to pojedyncze czynności, które same mogą być wystarczające niezależnie, i gdy przeprowadzenie kompleksowego pozycjonowania nie jest potrzebne.

Optymalizacja strony www

Optymalizacja serwisu internetowego to podstawa każdych działań pozycjonerskich. Wiele osób posiada niezoptymalizowane strony i niedostosowane do wyszukiwarki Google. Dostosowanie jednak i uproszczenie kodu html, linkowanie wewnętrzne, tworzenie responsywnych wersji witryn czy stworzenie odpowiedniej struktury witryny to tylko niektóre z najważniejszych elementów optymalizacji. Wszystkie razem mogą dać spory efekt na plus już po kilku tygodniach od wprowadzenia niezależnie od innych działań SEO.

Content i unikalne treści

Bardzo ważnym a wręcz kluczowym czynnikiem wpływającym na jakość witryny jest zamieszczanie na niej jakościowego contentu. To właśnie od jego jakość i ilość zależy czy Google potraktuje naszą stronę jako wiarygodne źródło przydatnych informacji i będzie proponowało ją użytkownikom. Oferuje zatem swoje doświadczenie przy analizie i ocenie contentu, planowaniu jego tworzenia i budowaniu strategii publikowania.

Analiza słów kluczowych

To właśnie od analizy słów kluczowych oraz wyboru, pod którymi będzie widoczna nasza witryna w Google, zależy jak duży i wartościowy ruch organiczny, będziemy pozyskiwali. Analiza nie jest prostą kwestią i wymaga przeanalizowania sytuacji w danej branży, konkurencji czy opłacalności pozycjonowania strony pod konkretnymi frazami.

Linkowanie

Jakościowe linkowanie strony internetowej w różnych miejscach sieci może dawać bardzo dobre i znaczące efekty pozycjonowania. Wbrew pozorom określenie, z jakich lokalizacji warto posiadać backlinki do naszej strony jest ważne. Linki powinny być dodawane z jakościowych for czy lokalizacji. Muszą być też dodawane w naturalny sposób oraz z odpowiednimi atrybutami dofollow i nofollow w celu zwiększenia wiarygodności linkowania.

Zacznij od rozmowy ze mną!

Jeśli chcesz skorzystać z niezależnych usług SEO lub kompleksowego pozycjonowania rozpoczęcie pracy jest bardzo proste. Wystarczy skontaktować się ze mną oraz ustalić wszystkie szczegóły. Razem na podstawie informacji o witrynie oraz oczekiwań wybierzemy najlepszą strategię i opracujemy plan działania. Nawet jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem współpracy, skontaktuj się, aby poznać wszystkie szczegóły.

audyt seo

KONSULTACJE SEO

Konsultacja SEO to usługa, która pomaga prześwietlić Twoją witrynę oraz poznać wiele informacji na jej temat. Dzięki ocenie profesjonalisty może ona rozwijać się często dużo szybciej i efektywniej.

Skonsultuj się i sprawdź dopasowanie witryny do Google

Konsultacja SEO pozwala określić, w jakim stopniu strona internetowa jest dopasowana do wyszukiwarki Google. Większość problemów z witrynami ma właśnie tutaj swoje podłoże. Dopasowanie strony do Google jest bardzo wymagające, a nawet drobne czy przeoczone błędy potrafią blokować rozwój strony.

Sprawdź dokładne witrynę

Podczas konsultacji doświadczony specjalista SEO przeanalizuje Twoją witrynę zaawansowanymi narzędziami diagnostycznymi. Pozwalają one w profesjonalnych rękach uzyskiwać bardzo wiele informacji, a wraz z moją interpretacją będziemy mogli wdrożyć efektywne i skuteczne działania SEO.

Co daje konsultacja?

Odpowiednie rozpoznanie problemów lub strategii rozwoju umożliwiają wprowadzenie koniecznych zmian. Bardzo często skutkuje to zwiększeniem konkurencyjności witryny w wyszukiwarce internetowej pod danymi frazami oraz większym ruchem organicznym. W konferencji możemy zarabiać więcej środków i szybciej rozwijać nasz projekt.

Sprawdź skuteczność pozycjonowania — Audyt

Sprawdzanie skuteczności pozycjonowania to jeden z kluczowych elementów całego procesu. To dzięki niemu wiemy, czy działania przynoszą zamierzone efekty oraz w jakim kierunku działać. Oferuję kompleksowe, jak i szczegółowe sprawdzanie witryny internetowej — nawet jeśli pozycjonujesz ją u innej agencji. Bardzo często klienci nie sprawdzają działań agencji, co jest sporym błędem. Dzięki takiej wiadomości możemy lepiej zarządzać witryną i wpływać na skuteczność jej działania.

Co zawiera raport?

Analiza słów kluczowych 
i statystyki na jakich pozycjach znajdują się frazy oraz ile z nich jest w TOP10 danej kategorii

Poznanie statystyk fraz 
to kluczowy element raportu, gdyż umożliwia zmianę całej strategii pozycjonowania, jeśli ta nie przynosi zamierzonych skutków

Analiza konkurencji 
to element, który jest punktem odniesienia i pozwala monitorować na bieżąco sytuację naszej witryny internetowej

Najlepiej spisujące się frazy 
i ich określenie w raporcie pozwala przeznaczyć środki na dane słowa kluczowe. Kładzenie większego nacisku na dane frazy, będzie generowało większe zyski i będzie pewnym działaniem.

Analiza ruchu 
to ważny element dla sklepów internetowych. Na podstawie tej statystyki możemy sprawdzić które źródło ruchu dostarcza największej ilości użytkowników z Google.
Uzyskaj jasny wynik raportu

Przeprowadzenie przeze mnie analizy witryny pozwoli określić czy obecna agencja SEO przeprowadza prace na odpowiednim poziomie. W ten osób można określić, co dało się osiągnąć przez czas pozycjonowania oraz to czy współpraca z daną agencją jest korzystna. Przełoży się to na lepsze zarządzanie budżetem pozycjonowania. Szereg informacji o witrynie pozwoli też bardziej świadomie decydować o nawiązywaniu współpracy z agencjami SEO oraz lepszej wycenie takich usług. Wiedząc jakie środki wydajemy na pozycjonowanie oraz co otrzymujemy w zamian, możemy też szukać ekonomiczniejszych lub bardziej wydajnych rozwiązań od obecnych.

Co dalej z raportem?

Gdy otrzymasz już raport do ręki, który dostarczy wszystkie informacje na temat witryny, możesz zacząć dalsze działania. Jako specjalista SEO podpowiem Ci gdzie skierować swoje kroki oraz jakie elementy należy poprawić. Nawet jeśli nie znasz się na SEO, wytłumaczę to w taki sposób, abyśmy mogli łatwo i szybko zlecić pracę specjalistom. Podpowiem także czy warto kontynuować współpracę ze specjalistą, który obecnie zajmuje się Twoją witryną oraz jak bardzo jest to opłacalne dla Ciebie.
"Analiza danych dostarczyła mi wiele przydatnych informacji. Dzięki niej mogłam wybrać innego specjalistę z zakresu SEO oraz znacząco zmienić styl i zakres pozycjonowania, który jest skuteczniejszy od poprzednich działań. Bardzo prosta i czytelna forma raportu sprawiła, że nawet nie będąc specjalistą SEO, sama wiedziałam jakie obszary witryny, należy wziąć pod uwagę przy wprowadzaniu zmian."
Anna
Zapisz się do mojego newslettera
Zapisz się już dziś do mojego newslettera
i otrzymuj zniżki i wiadomości na bieżąco.

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od  Yzer – Łukasz Wudyka, Rakowicka 10b/4, 31-511 Kraków, REGON: 365765850, NIP: 5130096722, z siedzibą w Krakowie newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Yzer – Łukasz Wudyka. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Copyright 2019 - 2021 © Łukasz Wudyka
chevron-down