instagramfacebooktwitter
KOSZYK

AUDYT SEO

Audyt SEO Twojego biznesu

Każda pierwsza rozmowa z Klientem na temat pozycjonowania stron internetowych powinna zaczynać się od audytu SEO. Bez niego ucieka nam wiele informacji o Twojej stronie www. Od błędów związanych z optymalizacją prędkości strony, przez audyt profilu linków a kończąc na optymalizacji on-site. Jeśli pozycjonowanie ma być dobrze wykonane trzeba sprawdzić Twój content w całości.  Audyt SEO strony www pozwoli też nam wyznaczyć frazy, które są często wyszukiwane i będą mieć wysoką konwersję. Audyt SEO to jedna z rzeczy, którą musisz przeprowadzić jeśli chcesz myśleć o skutecznym pozycjonowaniu. Czy to abonamentowym czy to samemu. Przeprowadzam dwa rodzaje audytów SEO: bezpłatny i płatny. Różnią się one ilością danych. Płatne zalecane są dla sklepów internetowych i stron, które mają aspiracje by stać się wielkie. Jeśli natomiast jesteś małym przedsiębiorcą, który działa lokalnie, wystarczy użyć bezpłatnego audytu SEO. 

Audyt SEO a analiza prędkości strony

Czas wczytywania strony internetowej jest według wielu źródeł bardzo ważnym czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie strony www. Google obecnie dzieli czas wczytywania strony na dwie kategorie: desktop (komputery stacjonarne) i mobile (głównie smartfony, ale także tablety). Im szybsza strona, tym lepsza ocena ocena strony według Google. Analiza prędkości strony internetowej wskaże czy jest się czym martwić jeśli chodzi o prędkość. W przypadku wykrycia błędów, mogę Ci zaproponować rozwiązania dające skutecznie przyspieszenie strony internetowej. Audyt SEO obejmujący analizę prędkości strony jest potrzebny tak samo nowym stronom internetowym, jak i starym już długo istniejącym serwisom. Warto zwrócić uwagę, iż nowe serwisy rzadko kiedy są stawiane od zera jako idealnie zoptymalizowane pod SEO. Dlatego warto mieć specjalistę SEO już na etapie stawiania strony, by mógł wyznaczyć co trzeba zrobić i jak ma wyglądać strona pod względem technicznego SEO. Z kolei stare serwisy posiadają bardzo dużo „narośli” w postaci starych elementów kodu, nieskompresowanych zdjęć, zbyt dużych plików graficznych czy chociażby rozrośniętej bazy danych i za dużej liczby wtyczek. Analiza prędkości strony jako element kompleksowego audytu SEO strony internetowej wykazuje wszystkie te elementy, co daje bardzo dużo informacji jak przyspieszyć stronę internetową.

Najważniejsze do wyeliminowania są tzw. " wąskie gardła" czyli miejsca, w których strona najbardziej sobie nie radzi z prędkością. 
Audyt SEO a analiza prędkości strony
On-Site Audyt SEO

On-Site Audyt SEO

Budowa Twojej strony internetowej ma największy wpływ na Twoją pozycję w wyszukiwarce. Audyt on-site SEO to taki audyt w trakcie którego znajduję błędy na stronie internetowej oraz odkrywam problemy skutkujące często kiepskimi wynikami w wyszukiwarkach. Audyt on-site skupia się na stronie internetowej od kodu strony www, przez strukturę strony (menu, kategorie, nawigacja, itp.) aż po treść strony. Audyt SEO on-site przeprowadzany jest według mapy witryny dokładnie tak jak działają roboty. Audyt SEO on-site obejmuje całokształt Twojej strony internetowej, dzięki czemu możesz cieszyć się pełnowartościowymi raportami i pakietem propozycji zmian, działań naprawczych na Twojej stronie internetowej. Pamiętaj, że zawsze po wykonanym audycie warto naprawić rzeczy samemu albo zlecić to specjaliście. Masz wtedy gwarancję najwyższej jakości poprawek.

Jesteś ciekaw jak wyszukiwarki widzą Twoją stronę internetową? Skorzystaj z audytu SEO on-site.

Off-Site Audyt SEO

Wpływ na Twoją pozycję w wyszukiwarce ma także otoczenie Twojej strony internetowej. W ramach audytu SEO analizuję również wszystko to, co poza Twoją strona internetową ma wpływ na Twoją pozycję w Google. Dla wielu audyt SEO off-site jest synonimem badania linków przychodzących na stronę www. Warto jednak poszerzyć te badania w ramach audytu SEO o nieco szerszą analizę konkurencji, ponieważ może to prowadzić do ciekawych wniosków. SEO audyt off-site powinien zawsze być elementarną częścią każdego audytu SEO. Jeżeli zatem zamówisz u mnie audyt SEO strony internetowej, z pewnością sprawdzę także linkowanie do Twojej strony jak i najważniejszą konkurencję.

Chcesz poznać jakie linki prowadzą do Twojej strony i jaki ma to wpływ na SEO? Na te pytania odpowie właśnie audyt off-site. 
Off-Site Audyt SEO
Audyt SEO - identyfikacja błędów RWD

Audyt SEO - identyfikacja błędów RWD

Responsive Web Design, czyli po polsku strony responsywne, to trend w Internecie zyskujący coraz bardziej na popularności, głównie za sprawą ekranów dotykowych. Trend ten nie uciekł uwadze Google i mechanizmów wyszukiwarek (np. Bing), które teraz wysoko oceniają strony RWD
działające poprawnie, natomiast strony z błędami RWD albo strony bez RWD odsyłają do czeluści Internetu na ostatnie strony wyników wyszukiwania. Idea RWD jest taka, aby strona wyświetlała się na każdym urządzeniu poprawnie. Jeżeli tak nie jest, boty wyszukiwarki od razu wychwycą błąd RWD i będą ograniczały ruch na takiej stronie. Właśnie dlatego dobrze jest regularnie analizować stronę pod kątem poprawności RWD i natychmiast naprawiać błędy RWD. Ma to niebagatelny wpływa na skuteczne SEO w Google jak i w innych wyszukiwarkach. Bez błędów RWD o wiele szybciej i skuteczniej będzie się odbywało pozycjonowanie strony internetowej. Każdy audyt SEO powinien mieć identyfikację błędów RWD 
i powinny one od razu zostać poprawione, ponieważ więcej niż 50% internautów obecnie korzysta z urządzeń mobilnych. W ramach swoich działań związanych z pozycjonowaniem, regularnie zajmuję się doradztwem w zakresie użyteczności i wyglądu stron internetowych, więc bez problemu mogę dla Ciebie przeprowadzić identyfikację błędów RWD. Oczywiście, na koniec takiej identyfikacji, otrzymujesz kompletny raport, a jeżeli będziesz
zainteresowany mogę zająć się naprawą błędów RWD i profesjonalnym pozycjonowaniem strony internetowej. Przecież nie będziesz kupował dziesiątek smartfonów i tabletów żeby sprawdzać jak Twoja strona wyświetla się na smartfonie albo tablecie… Odpowiednie rozwiązanie techniczne błędów na stronie www często prowadzi do znacznych wzrostów w wynikach wyszukiwania. 

Chcesz sprawdzić jak Twoja strona wyświetla się na telefonach i czy posiada błędy? To idealny moment by zlecić audyt SEO. 

Audyt SEO - analiza profilu linków to nie tylko linkbuilding

Linki są potężną bronią w walce o najwyższe pozycje w Google. Wiedz jednak, że ta broń jest obosieczna. Linki mogą Ci pomóc, ale mogą także zaszkodzić. Audyt SEO obejmuje zarówno działania linków na Twojej stronie www, jak i linki przychodzące – linki prowadzące do
Twojej witryny. Analizując linki na stronie internetowej musimy brać pod uwagę gdzie są one umieszczone, w jaki sposób są opisane (anchor teksty), ale także czy np. są doffolow czy nofollow. Dokładnej analizie linków powinny podlegać także łącza wewnętrzne, ponieważ zdarzają się nieaktualne linki (np. po pewnym czasie usunięto podstronę albo zmieniono jej adres). Mówimy tu o linkowaniu wewnętrznym. Polecam zawsze wykonywać linkowanie wewnętrzne, ponieważ dobrze wykonane wpływa pozytywnie na Twoją stronę. Roboty wyszukiwarki widzą każdy link w sieci a to czy zaindeksują nowe linki to tylko kwestia czasu. Analiza linków to jedna z najważniejszych czynności w obecnym czasie. Jeżeli chodzi o linki między stronami, linki zewnętrzne prowadzące do Twojej strony www (linki przychodzące) oraz linki prowadzące z Twojej strony do zewnętrznych stron www (linki wychodzące), audyt SEO również
jest bardzo dokładny. Ważna jest jakość linków a nie tylko ilość. Właśnie to pokazuje mój raport. A jeżeli zajdzie potrzeba to wykonam też plik disavow. Każda zewnętrzna strona wchodząca w interakcje z Twoją stroną powinna być dobrej jakości. Konkurencja często zamieszcza linki do stron konkurentów na spamerskich katalogach tylko po to, aby obniżyć ocenę stron konkurencji. Brzmi trochę jak masło maślane, ale niestety Black Hat SEO jest bardzo popularnym i skutecznym sposobem na walkę z konkurencją. Dlatego właśnie mój audyt SEO strony www posiada szczegółową analizę linków. Wykryję dla Ciebie linki ze stron o negatywnej
ocenie, a potem zaproszę do dalszej współpracy, w trakcie której usunę dla Ciebie złe linki. Z kolei jeżeli masz strony partnerskie, które kierują ruch na Twoją stronę, oczekuj aby były to linki doffolow. Jest to sposób na przekazanie potencjału SEO innym witrynom. Zatem, w trakcie analizy
linków sprawdzę czy masz przychodzące linki dofollow czy noffolow. Zwróć uwagę, że analogiczne działania mogą być na Twojej stronie. Powinieneś określać na stronie www każdy link, dzięki czemu wyszukiwarka będzie wiedziała jakie są linki dofollow, a jakie nofollow. Temat rzeka, ale jest naprawdę bardzo ważny. Mój audyt SEO jest zatem kompleksowym audytem Twojej strony w Internecie, także pod względem analizy linków i ich jakości. 

Chcesz wiedzieć które Twoje linki są złe, a które dobre? Zamów audyt SEO z identyfikacją profilu linków.
Audyt SEO - analiza profilu linków to nie tylko linkbuilding
Audyt SEO - analiza widoczności domeny i analiza widoczności konkurencji

Audyt SEO - analiza widoczności domeny i analiza widoczności konkurencji

Te dwa elementy audytu SEO są tak ważne, że mam nawet specjalną usługę, która nazywa się analizą konkurencji w Internecie. Zawsze warto wiedzieć na jakie frazy się wyświetlamy. A już tym bardziej warto wiedzieć na jakie frazy wyświetla się główna konkurencja. Jest to tak mocno powiązane z pozycjonowaniem stron internetowych, że chyba mało kto wyobraża sobie dzisiaj skuteczne SEO bez analizy konkurencji. Analiza widoczności domeny to nie tylko te słynne „analyticsy”, ale przede wszystkim korzystanie z kompleksowych narzędzi monitoringu Internetu. Analiza widoczności domeny dostarcza informacji o tym na jakie frazy Twoja strona jest widoczna i które Twoje podstrony wyświetlają się przy konkretnych zapytaniach w wyszukiwarce. Potem, analiza obejmuje szczegółowe wyniki dla konkretnych fraz w Google, aby na ich bazie wyselekcjonować Twoich konkurentów. Oczywiście, Ty pewnie zdajesz sobie sprawę kto jest Twoim największym konkurentem, ale w Internecie niekoniecznie musi to być takie jednoznaczne. Walczysz o uwagę Klienta, ale na te same frazy mogą pozycjonować się zarówno Twoi konkurenci biznesowi, jak i strony pozornie rynkowo dla Ciebie niegroźne, jak np. portale informacyjne. Jednak w wynikach wyszukiwania, te portale informacyjne mogą zabierać Ci dostęp do Klientów polecając np. Twoją konkurencję a nie Ciebie. Dlatego właśnie audyt SEO zawiera elementy takie jak analiza widoczności domeny i analiza konkurencji w Internecie. Dzięki takim działaniom udało mi się wbić frazy na wiele lat dla klientów w internecie i skutecznie reagować na zagrożenia. W GOOGLE jak i innych przeglądarkach jedyne co jest pewne to zmiana algorytmu. Korzystając z moich usług masz pewność, że Twoja strona będzie odporna na wachania.  Dobry audyt SEO zawiera porównanie Twojej domeny i Twojego największego konkurenta.

Chcesz wiedzieć na ile Twoja strona www jest widoczna w Internecie? Chcesz wiedzieć jak widoczne są domeny konkurencji? Skontaktuj się ze mną, a przeprowadzę dla Ciebie audyt SEO strony www. 

Audyty SEO stron internetowych to obowiązkowe działanie przed rozpoczęciem pozycjonjowania!

Jak już sam widzisz, audyt SEO musi być rozbudowany, kompleksowy, a co za tym idzie – czasochłonny i pracochłonny. Posiadam doświadczenie przy pozycjonowaniu stron www od wielu lat, a mnogość wypozycjonowanych fraz do TOP 1 i https://lukaszwudyka.pl/referencje od moich klientów. Zamów u mnie audyt SEO, a przekonasz się jak wiele potrafię Ci powiedzieć o Twojej witrynie. Nabędziesz także zaufania do mnie, po czym sam będziesz chciał podjąć ze mną długofalową współpracę.

ZAPRASZAM DO KONTAKTU I ZAMÓWIENIA AUDYTU SEO STRONY INTERNETOWEJ!

ZADZWOŃ DO MNIE LUB NAPISZ 
Zapisz się do mojego newslettera
Zapisz się już dziś do mojego newslettera
i otrzymuj zniżki i wiadomości na bieżąco.
Newsletter

Administratorem danych osobowych jest SEOSEM24 - Pozycjonowanie stron www, Tworzenie stron www, Agencja reklamowa - Łukasz Wudyka, Rakowcka 10b/4 31-511 Kraków. Dane osobowe osób korzystających z formularza przetwarzane są w celu identyfikacji nadawcy i obsługi zapytania. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia działań w celu przygotowania oferty. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu uprawnieniach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Copyright 2019 - 2023 © Łukasz Wudyka
chevron-down