instagramfacebooktwitter
KOSZYK

ANALIZA UMÓW SEO

Profesjonalna analiza umów SEO

Umowa SEO, czyli umowa na pozycjonowanie strony internetowej lub sklepu czy danego serwisu, jest tak naprawdę jedynym dokumentem w pełni formalnie wiążącym usługodawcę ze zleceniodawcą jeśli chodzi o pozycjonowanie. Umowa SEO rzadko kiedy będzie czytelna dla zleceniodawcy, który nie zna się na pozycjonowaniu stron, rzadko kiedy interesuje się zapleczem Internetu i po prostu nie ma bardzo szczegółowej wiedzy na temat branży marketingu internetowego. Jestem człowiekiem z branży marketingu, pozycjonowaniem stron internetowych zajmuje się już bardzo długo. Oferuję usługę analizy umów SEO, aby uchronić Cię przed podpisaniem niekorzystnej umowy albo umowy z paragrafami, które w dłuższej perspektywie mogą zaszkodzić Twojemu biznesowi. Podpisałeś umowę SEO, a nie jesteś zadowolony z efektów? Masz wątpliwości co do uczciwości podpisanej przez Ciebie umowy SEO? Chcesz wypowiedzieć umowę mojej konkurencji? Zapraszam do rozmów. Zobaczymy czy mogę Ci pomóc.

Zamów u mnie analizę umowy SEO i rozwiej wszelkie wątpliwości!

Analiza umowy SEO powinna zacząć się jeszcze przed jej podpisaniem. Ale może być wykonana też w momencie, gdy chcesz wypowiedzieć umowę 
i uchronić się od wielu kar. Nie każda umowa z szybkim okresem wypowiedzenia będzie dla Ciebie dobra, ale też nie każda umowa z długim okresem wypowiedzenia będzie dobra. Gdzie zatem leży złoty środek? Nie ma go. Czy to umowa abonamentowa czy na efekt ma swoje wady i zalety. Należy zapoznać się z nimi na starcie i dowiedzieć się co gwarantuje Ci umowa i jakie mogą być konsekwencje jej wypowiedzienia. Najczęściej klienci zgłaszają się po taką analizę, gdy chcą wypowiedzieć umowę bo nie ma efketów. Dlatego trzeba przeanalizować umowę i zobaczyć co z niej zostało wykonane. Potem podjąć prawidłowe kroki. A kto wie lepiej niż specjalista SXO czy wszystko zostało poprawnie wykonane? Dlatego jeśli masz wątpliwości nie czekaj i dzwoń: 533 525 168
analiza umowy seo
klauzule zakazane w umowach seo

Klauzule zakazane w umowach SEO

Pewnie każdy przedsiębiorca przynajmniej raz słyszał o klauzulach zakazanych lub też klauzulach niedozwolonych UOKiK. Prawo odnoszące się do Internetu jest tak bardzo rozległe, że jest naprawdę niewiele osób znających od podszewki prawo internetowe. Wystarczy spojrzeć jak mało
mamy w Polsce biegłych sądowych od marketingu internetowego (a często biegli nawet kombinują) albo prawa on-line, jakkolwiek by go nie nazywać. Jest zatem bardzo duże ryzyko, że samodzielnie nie będziesz w stanie odpowiednio zinterpretować umowy pod kątem klauzul zakazanych. Jest zatem bardzo dużo nieuczciwych firm i wykonawców SEO, którzy na tej niewiedzy klientów budują swój biznes i nieuczciwie żerują na niczego nieświadomych klientach. Przy czym tacy nieuczciwi pseudospecjaliści potrafią być wyrafinowanymi manipulatorami. Każdą, nawet najbardziej oczywistą nieuczciwą zagrywkę wcisną jako klucz do sukcesu, tajemną wiedzę, o której nikt nie ma pojęcia albo dadzą jeszcze jakiś inny wymyślny tekścik sprzedażowy. Wszystko po to, aby złapać nieświadomego klienta i zarobić. Każdy przedsiębiorca zna ten mechanizm, jako konsument stykasz się z tym codziennie. Niestety, branża SEO nie jest tutaj wyjątkiem. Właśnie dlatego zachęcam każdego do skorzystania z analizy umowy SEO,
aby nie podpisywać niekorzystnych umów. Pamiętaj by pilnować swojego biznesu. 

Chcesz wiedzieć czy Twoja umowa SEO zawiera klauzule niedozwolone? Prześlij mi umowę na [email protected]  Analiza w ciągu 72h. 

To bardzo korzystna umowa SEO! Gdzie jest haczyk?

Jeśli ktoś obiecuje Ci gruszki na wierzbie albo złote góry, to chyba od razu nabierasz podejrzeń? Ja tak mam. To naturalny mechanizm obronny przed nieuczciwym sprzedawcą. Internet jest dzisiaj tak wielkich rozmiarów biznesem z tak dużą konkurencją, że sama obecność w Internecie nie wystarczy, aby zdobyć rynek. To nie są lata 90. ani początek lat 2000-cznych. Mamy trzecią dekadę XXI wieku i w sieci znajdziemy dosłownie wszystko. Algorytmy wyszukiwarek, systemy bezpieczeństwa oraz
analizy Internetu są tak mocno rozbudowane, że mamy bardzo cienką granicę między sprytem a oszustwem. Niestety, nadal wiele osób nie zna do końca świata Internetu. Bardzo dużo osób Internet ogranicza do maili oraz Facebooka i wyklikania czegoś w Google. Nieuczciwi sprzedawcy
chcą trafić do tych osób tanimi zachętami do sukcesu w Internecie. Przecież gdyby to było takie łatwe, nie byłoby marketingu internetowego, SEO, pozycjonowania stron, SEM i całej reszty, bo wszyscy osiągaliby „sukces w Internecie”. Dzisiaj marketing internetowy jest bardzo dochodową
gałęzią gospodarki, a osiągnięcie efektu coraz bardziej czasochłonne. Bez specjalistycznej wiedzy nie da się wychwycić złych umów, dlatego bardzo ważne jest analizowanie umów SEO. Pierwszym punktem, w którym powinny pojawić się podejrzenia jest obietnica rewelacyjnych wyników w krótkim czasie. Jak dochodzi do tego jeszcze niska cena (słowo klucz: tanio szybko skutecznie), od razu potrzebna jest analiza umowy SEO przez osobę postronną, niezależnego doradcę. Analiza umów SEO nie bazuje na wiedzy, którą można zdobyć podczas jednorazowego szkolenia albo po przeczytaniu jednej książki. Cyberprzestępcy i nieuczciwi gracze rynku SEO ciągle doskonalą swoje metody, stale wymyślają coś nowego. Analizą umów SEO musi się zatem zajmować człowiek, który cały czas jest w branży i podąża za trendami SEO. Dlatego przed podpisaniem każdej umowy warto zwrócić się do eksperta.

Po podpisaniu umowy warto dać trochę czasu swojemu specjaliście SEO. 
korzystna umowa seo
Black Hat SEO i Black Patterns

Black Hat SEO i Black Patterns – dlaczego 
i czy warto stosować takie rozwiązania? 

Jako Black Hat SEO i Black Patterns rozumiemy cały zbiór działań (wpływających na pozycjonowanie stron www), które przez społeczność Internetu oraz przez algorytmy (gł. Google) są uznawane za niewłaściwe, niepożądane, niechciane i nieuczciwe. W wielkim skrócie, chodzi o
zmuszenie użytkownika do działania pożądanego przez nas, ale niekoniecznie pożądanego przez samego użytkownika. Strony, które korzystają z Black Patterns i Black Hat SEO zauważają w krótkim czasie wzmożony ruch i dobre wyniki. W dłuższej jednak perspektywie, Internauci widzą jak są oszukiwani i omijają takie strony z daleka. Z kolei algorytmy wyszukiwarek również się uczą i oceniając strony internetowe, na górę wyników wyszukiwania wrzucają strony działające uczciwie. Natomiast te nieuczciwe strony stosujące Black Hat SEO i Black Patterns najpierw wyświetlają się w coraz dalszych wynikach wyszukiwania, aż  
w efekcie końcowym są blokowane. Strona stosująca Black Patterns znika 
z wyników wyszukiwania, potem jest wpisywana na czarne listy (strona jest blokowana przez programy antywirusowe, przeglądarki albo serwery), a użytkownicy Internetu wchodzą na nią coraz rzadziej. Stosowanie Black Patterns i Black Hat SEO jest zatem skuteczne w krótkim czasie, ale długofalowo może skutkować ograniczeniem dostępu do Klientów lub wręcz utratą Klientów z Internetu i bankructwem firmy. Indeksowane są bowiem wszystkie dane związane z firmą. Jeżeli zatem zablokowana strona podawała informacje o fizycznej lokalizacji, nazwie lub numerze NIP, to potem każda inna strona identyfikująca się tymi danymi będzie miała problem w Internecie. Takie są oficjalne informacje, a tak naprawdę o Black Hat SEO można pisać latami i nie wyczerpiemy jego zakresu. Wiele działań 
z BHS przynosi pozytywne wyniki i stosuje się je wszędzie. Jednak tylko prawdziwy specjalista SEO z długim stażem może rozróżnić co Ci pomoże 
a co zaszkodzi. 

Zauważyłeś w działaniach swojej agencji SEO cokolwiek podobnego do Black Patterns albo Black Hat SEO? Analiza umowy SEO pomoże nam sprawdzić czy Twoja agencja lub freelancer mogą tak działać. 

Zapisy w umowie SEO o Black Patterns i Black Hat SEO

To w Twoim interesie jest, aby firma pozycjonująca strony internetowe i firma zajmująca się SEO strony internetowej stosowała praktyki zgodne 
z etykietą i zasadami panującymi w Internecie.  Pamiętaj Google wydało informacje jak dobrze pozycjonować strony www. 
Zapisy w umowie SEO o Black Patterns
Zapisy w umowie SEO o Black Patterns
Jeżeli nie jesteś biegły w tematyce marketingu internetowego, SEO 
i pozycjonowania stron, możesz nawet nie być świadomym które praktyki SEO są dobre, a które złe. Właśnie dlatego, nie powinieneś podpisywać pierwszego lepszego papierka, jaki podsunie Ci agencja SEO lub
nieuczciwy sprzedawca. Wszyscy mówią, że żadnej umowy nie należy podpisywać w emocjach (sprzedawcom najbardziej na tym zależy), ale najlepiej przeczytać ją na spokojnie w domu i się zastanowić. W przypadku umowy branżowej o świadczenie usług SEO, które są tematami bardzo mglistymi i niejasnymi dla sporej części społeczeństwa, dodatkowo powinniśmy korzystać z porad ekspertów. Analiza umowy SEO jest zatem dla Ciebie bardzo rozsądnym rozwiązaniem. 

Analiza umowy SEO przez niezależnego eksperta i profesjonalistę branży SEO

Podsumowując cały powyższy tekst, pragnę zachęcić Cię do skorzystania 
z mojej oferty analizy umowy SEO pod kątem prawnym oraz branżowym. Przepisy w Polsce odnośnie Internetu i prowadzenia biznesu w sieci są bardzo rozległe, niejasne i rozproszone w wielu aktach prawnych.
Jestem w branży SEO od wielu lat, więc znam doskonale prawne podstawy SEO i funkcjonowania polskiej branży SEO. Dodatkowym moim atutem jest posiadanie doświadczenia na rynku międzynarodowym oraz znajomość europejskiego ładu prawnego z zakresu Internetu i biznesu on-line. Aspekt branżowy umowy SEO to nic innego jak rozumienie rynku i umiejętność rozeznania się w polskim Internecie i zagranicznych standardach społeczności internetowej. Na doświadczeniu i wiedzy opieram swoją umiejętność ocenienia zabiegów SEO i działań pozycjonowania stron. Algorytmy i standardy wyszukiwarek ciągle się zmieniają, warto zatem, aby umowa SEO podążała za trendami i nie pozwalała na nieuczciwe działania mogące doprowadzić do poważnego kryzysu Twojego biznesu w Internecie. Dodatkowo sprawdzę czy umowa ma niekorzystne dla Ciebie zapisy. A jeśli już doszło do jej podpisania  sprawdzę czy wszystko jest wykonywane zgodnie z jej zapisami.
analiza umowy seo
ANALIZA UMOWY SEO JEST GWARANTEM BEZPIECZNEJ WSPÓŁPRACY PRZY POZYCJONOWANIU STRON INTERNETOWYCH! SPRAWDŹ SWOJĄ UMOWĘ JUŻ DZIŚ BY NIE UTOPIĆ PIENIĘDZY.
Zapisz się do mojego newslettera
Zapisz się już dziś do mojego newslettera
i otrzymuj zniżki i wiadomości na bieżąco.

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od  Yzer – Łukasz Wudyka, Rakowicka 10b/4, 31-511 Kraków, REGON: 365765850, NIP: 5130096722, z siedzibą w Krakowie newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Yzer – Łukasz Wudyka. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Copyright 2019 - 2021 © Łukasz Wudyka
chevron-down