instagramfacebooktwitter
KOSZYK

POZYCJONOWANIE ZAGRANICZNE

Pozycjonowanie zagranicznych stron www

Jeśli chcesz by Twoja strona była widoczna za granicą, to jest to właściwa usługa dla Ciebie. Ekspansja na rynki zagraniczne zawsze wiąże się z bariera językową oraz nieznajomością zagranicznych uwarunkowań prowadzenia biznesu. Zajmuję się pozycjonowaniem stron internetowych na zagranicznych rynkach. Usługa pozycjonowania zagranicznego polega dywersyfikacji link buildingu, content marketingu oraz pozycjonowania w wielu językach. Podstawowym warunkiem pozycjonowania strony za granicą jest posiadanie treści na stronie (contentu) w języku, którego dotyczy pozycjonowanie.  Jeżeli interesuje Cię taki format pozycjonowania zagranicznego, proszę o kontakt i dokonamy indywidualnej oceny sytuacji.

Obsługiwane kraje podczas pozycjonowania zagranicznego

Pozycjonowaniem stron internetowych na rynkach zagranicznych zajmuję się od A do Z. Jednak posiadam pewną specjalizację geograficzną, która wynika z mojego dotychczasowego doświadczenia i podejmowanej do tej pory współpracy. Oferuję Ci zatem pozycjonowanie zagraniczne na następujących rynkach:
AT – Austria
BE – Belgia
BG – Bułgaria
CZ – Czechy 
CY – Cypr 
DK – Dania
DE – Niemcy 
EE – Estonia 
IE – Irlandia 
EL – Grecja 
ES – Hiszpania 
FR – Francja
HR – Chorwacja
IT – Włochy
LV – Łotwa
FI – Finlandia
LT – Litwa
SE – Szwecja
LU – Luksemburg
UK – Wielka Brytania
HU – Węgry
RU – Rosja
MT – Malta
USA – Stany Zjednoczone
NL – Niderlandy (Holandia)
Obsługiwane kraje
Obsługiwane kraje
W tych wszystkich krajach oferuję usługi pozycjonowania zagranicznego od link buildingu po profesjonalnej opymalizacji stron www. Trzeba pamiętać, że potrzebny będzie content w danym języku. Jak widzisz, zajmuję się pozycjonowaniem zagranicznym stron www, które obejmuje państwa
członkowskie Unii Europejskiej (bez Portugalii), Zjednoczone Królestwo, Rosję oraz Stany Zjednoczone. Są to najważniejsze rynki zagraniczne dla polskiej branży e-commerce, dzięki czemu mogę zająć się profesjonalnie 
i kompleksowo pozycjonowaniem Twojego biznesu za granicą Polski.

Zamierzasz wejść ze swoim biznesem na powyższe rynki? Zamów usługę pozycjonowania zagranicznego.

Link building na zagranicznych stronach internetowych

Zagraniczne pozycjonowanie stron internetowych musi opierać się o strategię budowania linków. Jeżeli strona internetowa, sklep internetowy lub jakakolwiek marka wchodzi na zagraniczny rynek, to pracą u podstaw jest zbudowanie świadomości marki. W przypadku marketingu internetowego, taką świadomością marki jest budowanie linków przychodzących wysokiej jakości. Posiadam własną bazę zagranicznych serwisów, na których mogę zamieszczać linki przychodzące do nowych stron. Ponadto, wypracowałem własny mechanizm w jaki sposób zdobywać nowe linki na zagranicznych rynkach, co z powodu bariery językowej 
i kulturowej bywa dla wielu bardzo trudne. Niewiele firm oferuje 
linkbuilding za granicą, ponieważ niewiele firm wychodzi poza swoją strefę komfortu i stara się zdobywać wiedzę z zakresu kultury Internetu w innych państwach. Nie wystarczy jedynie znajomość języka. Gdyby to było takie proste, każda agencja współpracowałaby z tłumaczami i oferowała pozycjonowanie na cały świat. Link buiding to bardzo wrażliwa część pozycjonowania stron, a gdy odbywa się to rynki zagraniczne, jest to dla wielu zbyt trudny temat. Wypozycjonowałem już wiele stron internetowych poza granicami Polski, dzięki czemu mogę mówić 
o sprawdzonej wiedzy i doświadczeniu w pozycjonowaniu za granicą.
Pozycjonowanie stron - problemy

Pozycjonowanie stron internetowych za granicą – najczęstsze problemy

Prowadząc działalność biznesową i decydując się na wejście na rynek zagraniczny, każdą odpowiedzialną decyzję poprzedza się badaniami oraz konsultacjami. Dotyczy dosłownie wszystkiego, od analizy rynku i potrzeb klientów, przez analizę konkurencji po szeroko rozumiany aspekt kulturowy (czy nasza marka będzie tak samo pozytywnie odebrana w innym języku).
Marketing międzynarodowy jest uznawany za najwyższy stopień zaawansowania marketingu jako dziedziny nauk ekonomicznych. Nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania stron internetowych za granicą. Pozycjonowanie stron na rynki zagraniczne jest uznawane za najtrudniejszą część działań w całym marketingu internetowym.
  1. Brak dokładnej analizy zagranicznego rynku e-biznesu i konkurencji. W szczególności dotyczy to wejścia na małe kraje, jak np. Słowacja. Pojawiają się stereotypy, że skoro to niewielki rynek, to będzie też niska konkurencja (nawet jeżeli by tak było, to pojawia się problem walki z monopolem), więc będzie łatwo i przyjemnie. Niekiedy pojawia się krótkowzroczność, że skoro jesteśmy pierwszą polską firmą wchodzącą na dany rynek, to mamy z góry wygrany mecz. Zbyt pewni siebie z góry zatem zakładają, że wygrają, a w internecie ad hoc zdobędą najwyższe pozycje w wyszukiwarkach. Posiadam narzędzia, którymi dokładnie zbadam każdy zagraniczny rynek z wymienionych na początku tekstu. Korzystając z analityki internetowej jestem w stanie dokładnie określi jak bardzo konkurencyjny jest rynek zagraniczny i doradzę jak powinna wyglądać Twoja strategia marketingu internetowego w danym kraju.
  2. Trudności w doborze odpowiednich słów kluczowych oraz fraz w wyszukiwarkach. Kultura Internetu bywa bardzo różna dla poszczególnych narodów, języków i rynków. Przykładowo, Polacy lubią budować frazy w oparciu o pojedyncze słowa i na ich bazie tworzą frazy ogólne (np. pozycjonowanie) lub nieco bardziej szczegółowe (np. pozycjonowanie Warszawa). Natomiast, Amerykanie uwielbiają skróty i gdyby mogli to wszystko by skracali (np. SEO, SEO 4U). Nie dotrzesz do takich różnic bez narzędzi analityki internetowej o charakterze międzynarodowym. Posiadam narzędzia o zasięgu międzynarodowym i chętnie Ci pomogę.
  3. Nieznajomość portali branżowych oraz branżowego kontekstu w Internecie skutkująca wydaniem pieniędzy na mało skuteczne linki albo lokowanie artykułów sponsorowanych na portalach słabo ocenianych w branży. W tym wypadku oprócz cyferek i wskaźników analityki internetowej liczy się także ogólne rozeznanie w Internecie danego kraju. Orientuję się w rynku internetowym większości krajów z mojej listy, a już z pewnością współpracuję z najlepszymi z każdego z tych państw. Dzięki temu moje kampanie link building i content marketingowe są skuteczne.
Nie chcesz popełnić błędów podczas wejścia na rynek zagraniczny! Umów się na konsultację i zamów pozycjonowanie międzynarodowe!
Pozycjonowanie stron - problemy
czy musze miec zagraniczna domene

Czy pozycjonując stronę za granicą muszę mieć zagraniczną domenę?

Nie musisz, ale możesz. Dlatego na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi i wszystko zależy od indywidualnej oceny. Część strategii mówi o tym, że najlepiej jest mieć międzynarodową domenę bez narodowego nacisku (np. .com, .info, .net), a zagraniczne podstrony osadzać w dalszej części adresu strony (np. XXX.com/pl). Część strategii mówi o tym, że dobrze jest mieć główną stronę na domenie międzynarodowej, a potem podstrony osadzać na domenach z rozszerzeniem narodowym (np. XXX.com.pl, XXX.com.uk, itp.). Część strategii kładzie z kolei nacisk na narodowe subdomeny podpięte do domeny międzynarodowej (np. pl.XXX.com). Bardzo często okazuje się jednak, że w różnych krajach domena jest jeszcze wolna, więc wykupuje się domeny narodowe (np. XXX.pl, XXX.uk, XXX.sk). Czasami w grę wchodzi kwestia językowa i kulturowa, gdzie domena dobrze brzmiąca po polsku niekoniecznie dobrze brzmiałaby w obcym języku (znanym casem jest słowo „szukać” w odniesieniu do wejścia na rynek czeski ze słowem „šukat”). Warto zatem skontaktować się ze mną jeszcze przed faktycznym wejściem na rynek zagraniczny. Mogę pomóc przy odpowiednim doborze zagranicznej domeny, co będzie fundamentalnym elementem strategii marketingu międzynarodowego i pozycjonowania zagranicznego Twojej strony. 

Wchodząc na rynek zagraniczny zadbaj o jak najlepszą domenę! Skorzystaj z doradztwa przy pozycjonowaniu zagranicznym.

Zagraniczne pozycjonowanie lokalne, czyli pozycjonowanie lokalne zagranicznego oddziału

To jest bardzo wdzięczny temat, a w dodatku w dużej mierze uniwersalny. Zagraniczne pozycjonowanie fizycznych lokalizacji jest jak najbardziej możliwe. Mówienie o zagranicznym pozycjonowaniu lokalnym jest głównie dla firm, których centrala zostaje w Polsce, a za granicą otwierane jest
przedstawicielstwo, którego od razu nie chcesz zasypywać zadaniami oraz obowiązkami. Jeżeli chcesz pozycjonować się lokalnie poza granicami Polski, powinieneś zadbać o wizytówkę Google Moja Firma i w Mapach Google. Dalsze działania, takie jak dobór fraz i słów kluczowych,
content marketing oraz link building działają bardzo podobnie co w przypadku polskiego pozycjonowania lokalnego. Punktem krytycznym jest tutaj znajomość specyfiki zagranicznego rynku oraz lokalnego rynku, na którym chcemy się promować. Podejmuję się takich zleceń, ponieważ pozycjonowanie lokalne i pozycjonowanie zagraniczne nie są mi obce. Wymagam tutaj jednak nienagannej współpracy z zagranicznym oddziałem, ponieważ wymiana informacji musi być na najwyższym poziomie, aby efekt pozycjonowania był najlepszy. 

Otwierasz firmę lub oddział po za Polską. Zleć pozycjonowanie zagraniczne.
pozycjonowanie lokalne zagranicznego oddziału
dla orłów

Pozycjonowanie zagraniczne tylko dla orłów

Pozycjonowaniem za granicami Polski zajmują się wyłącznie eksperci na najwyższym poziomie. Wyzwań stojących przed wejściem na zagraniczne rynki jest tak dużo, że nie można tego powierzać byle komu. Punktów krytycznych, które mogą zadecydować o „być albo nie być” Twojego biznesu
jest tak dużo i bywają tak mało widoczne, że nie można ryzykować oddając swoją stronę internetową w pierwsze lepsze ręce. Pozycjonowaniem zagranicznym zajmuję się od lat.  Gorąco zapraszam do współpracy!
MARKETING INTERNETOWY I POZYCJONOWANIE ZAGRANICZNE? NAJLEPSZA DROGA DO SUKCESU POZA GRANICAMI POLSKI!
Zapisz się do mojego newslettera
Zapisz się już dziś do mojego newslettera
i otrzymuj zniżki i wiadomości na bieżąco.

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od  Yzer – Łukasz Wudyka, Rakowicka 10b/4, 31-511 Kraków, REGON: 365765850, NIP: 5130096722, z siedzibą w Krakowie newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Yzer – Łukasz Wudyka. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Copyright 2019 - 2021 © Łukasz Wudyka
chevron-down