Audyt SEO - analiza profilu linków to nie tylko linkbuilding
Linki są potężną bronią w walce o najwyższe pozycje w Google. Wiedz jednak, że ta broń jest obosieczna. Linki mogą Ci pomóc, ale mogą także zaszkodzić. Audyt SEO obejmuje zarówno działania linków na Twojej stronie www, jak i linki przychodzące – linki prowadzące do
Twojej witryny. Analizując linki na stronie internetowej musimy brać pod uwagę gdzie są one umieszczone, w jaki sposób są opisane (anchor teksty), ale także czy np. są doffolow czy nofollow. Dokładnej analizie linków powinny podlegać także łącza wewnętrzne, ponieważ zdarzają się nieaktualne linki (np. po pewnym czasie usunięto podstronę albo zmieniono jej adres). Mówimy tu o linkowaniu wewnętrznym. Polecam zawsze wykonywać linkowanie wewnętrzne, ponieważ dobrze wykonane wpływa pozytywnie na Twoją stronę. Roboty wyszukiwarki widzą każdy link w sieci a to czy zaindeksują nowe linki to tylko kwestia czasu. Analiza linków to jedna z najważniejszych czynności w obecnym czasie. Jeżeli chodzi o linki między stronami, linki zewnętrzne prowadzące do Twojej strony www (linki przychodzące) oraz linki prowadzące z Twojej strony do zewnętrznych stron www (linki wychodzące), audyt SEO również
jest bardzo dokładny. Ważna jest jakość linków a nie tylko ilość. Właśnie to pokazuje mój raport. A jeżeli zajdzie potrzeba to wykonam też plik disavow. Każda zewnętrzna strona wchodząca w interakcje z Twoją stroną powinna być dobrej jakości. Konkurencja często zamieszcza linki do stron konkurentów na spamerskich katalogach tylko po to, aby obniżyć ocenę stron konkurencji. Brzmi trochę jak masło maślane, ale niestety Black Hat SEO jest bardzo popularnym i skutecznym sposobem na walkę z konkurencją. Dlatego właśnie mój audyt SEO strony www posiada szczegółową analizę linków. Wykryję dla Ciebie linki ze stron o negatywnej
ocenie, a potem zaproszę do dalszej współpracy, w trakcie której usunę dla Ciebie złe linki. Z kolei jeżeli masz strony partnerskie, które kierują ruch na Twoją stronę, oczekuj aby były to linki doffolow. Jest to sposób na przekazanie potencjału SEO innym witrynom. Zatem, w trakcie analizy
linków sprawdzę czy masz przychodzące linki dofollow czy noffolow. Zwróć uwagę, że analogiczne działania mogą być na Twojej stronie. Powinieneś określać na stronie www każdy link, dzięki czemu wyszukiwarka będzie wiedziała jakie są linki dofollow, a jakie nofollow. Temat rzeka, ale jest naprawdę bardzo ważny. Mój audyt SEO jest zatem kompleksowym audytem Twojej strony w Internecie, także pod względem analizy linków i ich jakości.
Chcesz wiedzieć które Twoje linki są złe, a które dobre? Zamów audyt SEO z identyfikacją profilu linków.