instagramfacebooktwitter
KOSZYK
14 marca, 2023
Blogi o SEO w 2023. Czy warto zaglądać, które polecam i jakie są popularne?

Praca w branży SEO wymaga stałego rozwoju i poszerzania wiedzy. Świetnie sprawdzają się do tego książki i uczestnictwo w kursach i szkoleniach. Okazuje się jednak, że sporo wiedzy, zarówno tej podstawowej, jak i o nowinkach branżowych, można wyczytać zupełnie za darmo z blogów SEO. Pokażę Wam te najpopularniejsze, w tym te, które sam czytam oraz […]

Read More
29 marca, 2022
Fałszywe recenzje w Google - jak usunąć i nimi zarządzać?

Fałszywe recenzje w Google - jak usunąć i nimi zarządzać? Opinie pozostawione w Google stają się coraz ważniejsze. Są od razu widoczne i bardzo ważne. W coraz większym stopniu wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, a także na wizerunek firm w sieci. Wyświetlenie pięciu pozytywnych recenzji online przez potencjalnych klientów pozwoliłoby Twojej firmie pomnożyć prawdopodobieństwo zakupu […]

Read More
1 marca, 2022
Jak recenzje Google obniżają koszty SEM/PPC? Jak recenzje w GMF wgl mogą obniżyć koszty reklamy?

Jak recenzje Google obniżają koszty SEM/PPC? Jak recenzje w GMF wgl mogą obniżyć koszty reklamy? W tym artykule wyjaśnię, w jaki sposób opinie klientów w Google (w wizytówce) mogą negatywnie lub pozytywnie wpłynąć na koszty reklamy SEM/PPC i ogólne koszty pozyskania klientów. Pod koniec tego artykułu zrozumiesz, jak będziesz mógł wykorzystać swoje opinie klientów, aby […]

Read More
18 lutego, 2022
Jak uzyskać więcej recenzji w Google i jak dzięki nim poprawić lokalne SEO?

Jak uzyskać więcej recenzji w Google i jak dzięki nim poprawić lokalne SEO? 82% konsumentów twierdzi, że czyta recenzje w Internecie przed odwiedzeniem strony internetowej lub nabyciem produktu. Statystyka ta pokazuje nam zatem, że opinie osób trzecich bardzo skutecznie wpływają na decyzje zakupowe. Trzeba jednak przyznać, że recenzje to nie tylko proces decyzyjny klientów. Mają […]

Read More
15 lutego, 2022
Facebook traci twarz. Zaczyna się era LinkedIn dla biznesu - TikToki, Snapchaty i Robloxy dla rozrywki

Facebook po raz pierwszy zaczął tracić użytkowników. Liczba rejestrujących nowe konta okazała się mniejsza od tych, którzy konto z serwisu usuwali. Co ciekawe – od Facebooka zaczęli odwracać się nastolatkowie oraz biznes. Serwis miał spięcie nawet z Komisją Europejską – w ubiegłym roku wszczęte zostało dochodzenie antymonopolowe w sprawie naruszeń ochrony danych osobowych - więcej […]

Read More
28 stycznia, 2022
TOP 9 w rankingu TOP 100 osobowości marketingowych wartych obserwowania w 2022 roku - podziękowania,.

Jest mi bardzo miło poinformować, że zostałem wyróżniony w rankingu "100 polskich osobowości marketingowych, które warto obserwować w 2022 roku". Zająłem 9. miejsce, które wśród 100 inspirujących osób uważam za duży sukces. Ten wynik jest docenieniem mojej dotychczasowej ciężkiej pracy, ale również motywacją dla mnie, żeby starać się jeszcze bardziej. Nie publikuję często, więc tym bardziej […]

Read More
19 stycznia, 2022
Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w sieci?

Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w sieci? Częstym pytaniem wśród zwykłych przedsiębiorców jest: „Dlaczego powinienem prowadzić swoją firmę online w Google Moja Firma? Czemu pozytywne opinie w sieci są tak ważne?”. Nie wszystkie tradycyjne firmy „z cegły i zaprawy” są świadome tego, czym jest Google Moja Firma i jak ważna jest w dzisiejszej bezwzględnej […]

Read More
16 grudnia, 2021
Dlaczego nie warto zakładać wizytówek firmowych w Google pod fałszywymi adresami?

Dlaczego nie warto zakładać wizytówek firmowych w Google pod fałszywymi adresami? Walka o klienta w marketingu internetowym jest rzeczą naturalną. Niestety niektórzy posuwają się o kilka kroków za daleko. Dziś opowiem o tym, jak przy użyciu wizytówek Google próbuje się manipulować klientem lub wręcz oszukiwać. I dlaczego nie warto tego robić. Wizytówki Google Moja Firma […]

Read More
4 października, 2021
Formy marketingu związane z opiniami - krótkie omówienie możliwości promocji.

Zacznijmy od tego z czym kojarzą nam się opinie i recenzje. Zacznijmy od tego jak bardzo mocno myli je wiele osób, czyli: Spis treści: Opinia a recenzja - czym się różnią? Opinie gdzie i jak kupować? A może wymianka? Chcę być etyczny czy mogę jakoś pozyskać opinie? Opinia a recenzja - czym się różnią? Ostatnio […]

Read More
24 lipca, 2021
Google Moja firma podstawowe informacje.

Opowiem dzisiaj o profilach firmowych w Google Moja Firma. Dla każdego właściciela firmy stworzenie wizytówki w Google Moja Firma pozwala na dotarcie do ogromnej liczby użytkowników wyszukiwarki Google, a także użytkowników Map Google. Dodatkowo firmowy profil pozwala uzupełnić ważne informacje na temat działalności i oferty oraz zsynchronizować go z firmową witryną. Dzięki temu na firmową […]

Read More

O AUTORZE

łukasz wudyka
linkedinfacebooktwitter
Łukasz Wudyka
Od kilku lat dzielę się z Wami moją wiedzą z zakresu SEO, SXO, UX

Każdego dnia uczę firmy jak dbać o dużo lepszą widoczność ich firmy w wynikach wyszukiwania w:

Google
Bing
Yahoo
Baidu
Yandex
DuckDuckGo
Facebook
LinkedIn

"Powiadają, że GOOGLE jest wszędzie. Deep web i dark web stanowczo temu przeczą."
ZLEĆ MI POZYCJONOWANIE

NEWSLETTER

Newsletter

Administratorem danych osobowych jest SEOSEM24 - Pozycjonowanie stron www, Tworzenie stron www, Agencja reklamowa - Łukasz Wudyka, Rakowcka 10b/4 31-511 Kraków. Dane osobowe osób korzystających z formularza przetwarzane są w celu identyfikacji nadawcy i obsługi zapytania. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia działań w celu przygotowania oferty. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu uprawnieniach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Zapisz się do mojego newslettera
Zapisz się już dziś do mojego newslettera
i otrzymuj zniżki i wiadomości na bieżąco.
Newsletter

Administratorem danych osobowych jest SEOSEM24 - Pozycjonowanie stron www, Tworzenie stron www, Agencja reklamowa - Łukasz Wudyka, Rakowcka 10b/4 31-511 Kraków. Dane osobowe osób korzystających z formularza przetwarzane są w celu identyfikacji nadawcy i obsługi zapytania. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia działań w celu przygotowania oferty. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu uprawnieniach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Copyright 2019 - 2023 © Łukasz Wudyka
chevron-down