Jakie audyty wykonujemy?
Zajmiemy się kompleksowo każdym obszarem działania Twojej witryny związanym z Internetem. W zależności od tego, co chcesz wiedzieć lub jakie są Twoje cele, jesteśmy w stanie z pomocą specjalnych narzędzi określić:
Które obszary w Twojej witrynie wymagają naprawy bądź zmiany?
W jaki sposób wydawane są środki na kampanie SEO/SEM i co w tym zakresie można poprawić, by uzyskać tym samym kosztem lepsze wyniki.
Które treści wspomagają działania SEO?
W jakim stopniu wybrane obszary Twojej witryny spełniają swoje cele.
Dlatego właśnie w ramach naszych usług przygotowaliśmy kompleksowe audyty i raporty audytowe dotyczące obszaru
AdWords (płatne kampanie reklamowe),
konwersji (współczynnik wykonania określonego działania w stosunku do odwiedzających stronę www),
treści (audyt contentowy sprawdzający, w jakim stopniu witryna jest przyjazna użytkownikom oraz wyszukiwarkom),
UX (audyt użyteczności, określający prostotę i funkcjonalność serwisu oraz jego odbiór przez przeciętnego użytkownika),
SEO (określający zasadność działań pozycjonujących na podstawie najnowszych programów)
Nasi klienci otrzymują kompleksowe informacje, które poprzez optymalizację pomagają zweryfikować i poprawić wdrożone już działania niejednokrotnie prowadząc do zmniejszenia kosztów przeznaczanych na reklamę w sieci.
Showing all 7 results