instagramfacebooktwitter
KOSZYK

Łukasz Wudyka

Specjalista z zakresu: SEO, SXO, SEM, WordPress, PrestaShop
Dodatkowe potwierdzone certyfikatami umiejętności: 
Koduje: C, Java, Python, C++, HTML/CSS, CSSSQL, Rust 
Obsługa i tworzenie sklepów internetowych w: 
Budowanie stron www: XHTML 5, WordPress, Joomla, Drupal, WIX 
Łukasz Wudyka

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w decyzji nr RPZ 6/2024 z dnia 20 czerwca 2024 r., uznał za praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów działania Łukasza Wudyki, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą SEOSEM24- POZYCJONOWANIE STRON WWW, TWORZENIE STRON WWW, AGENCJA REKLAMOWA - ŁUKASZ WUDYKA w Krakowie polegające na wprowadzaniu konsumentów w błąd co do sytuacji gospodarczej swoich zleceniodawców, w tym ich renomy lub jakości świadczonych przez nich usług lub oferowanych towarów, poprzez tworzenie i publikowanie na portalach i forach internetowych nieprawdziwych komentarzy, opinii i ocen na temat tych zleceniodawców lub na temat oferowanych przez nich towarów lub usług, co stanowi nieuczciwą praktykę rynkową, o której mowa w art. 5 ust. 1 w zw. z art. 5 ust. 2 pkt 1 oraz art. 5 ust. 3 pkt 2 i 6 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 845) i stwierdził zaniechanie jej stosowania z dniem 28 lutego 2023 r. Treść decyzji nr RPZ 6/2024 dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl;

USŁUGI

analiza konkurencji

ANALIZA KONKURENCJI

Analiza konkurencji – identyfikacja oraz monitorowanie obecnych i potencjalnych konkurentów danego przedsiębiorstwa w celu poznania ich strategii, planów i celów, słabych i mocnych stron oraz wzorców działań. Opowiedz mi o swojej konkurencji i tym jakie informacje chcesz uzyskać, a dobiorę dla Ciebie najlepsze rozwiązania.
audyt seo

AUDYT SEO

Audyt SEO jest bardzo ważnym rozwiązaniem jeśli chcesz zdobywać klientów z wyszukiwarek takich jak Google. Mój audyt SEO zawiera: analizę prędkości strony, audyt on-site, identyfikację błędów RWD, analizę profilu linków, analizę widoczności konkurencji, analizę widoczności Twojej domeny oraz wiele innych punktów. Jeśli zajdzie potrzeba mogę dla Ciebie odpłatnie wdrożyć poprawki wynikające z audytu.
analiza umów seo

ANALIZA UMÓW SEO

Analiza konkurencji – identyfikacja oraz monitorowanie obecnych i potencjalnych konkurentów danego przedsiębiorstwa w celu poznania ich strategii, planów i celów, słabych i mocnych stron oraz wzorców działań. Opowiedz mi o swojej konkurencji i tym jakie informacje chcesz uzyskać, a dobiorę dla Ciebie najlepsze rozwiązania.
pozycjonowanie

POZYCJONOWANIE

Pozycjonowanie – działanie w marketingu związane z kształtowaniem oferty i wizerunku produktu, marki lub firmy, kreujące taki ich obraz wśród nabywców, który będzie się wyróżniał na tle produktów, marek czy firm konkurencyjnych. Dziś większość sprowadza to do zwiększania pozycji w wynikach wyszukiwarek, co jest tylko ułamkiem pozycjonowania. Jeśli chcesz zlecić pozycjonowanie swojej strony www to możesz pisać lub dzwonić.
pozycjonowanie lokalne

POZYCJONOWANIE LOKALNE

Jeśli prowadzisz mały biznes w swojej okolicy np. naprawę samochodów czy masz małą piekarnię to wtedy ta usługa jest dla Ciebie. Określony rejon pozycjonowania sprawia, że pozycjonowanie staje się tańsze a efekty szybciej widoczne. Oczywiście usługa może promować Twoją firmę w danym mieście lub np. do 50 km od danego miasta. Jest jak znalazł jeśli działasz lokalnie.
pozycjonowanie wizytówki w google maps

POZYCJONOWANIE WIZYTÓWKI W GOOGLE MAPS

Jedni mówią, że się nie da pozycjonować wizytówki drudzy że się da. Ale prawda jest taka, że nawet Google podało wytyczne jakie można zastosować w celu zwiększenia popularności Twojej wizytówki. A usprawniając te działania ze specjalistą o informacje, których nie podano, można osiągnąć naprawdę wielki sukces. Pamiętajmy, że jest to usługa, o którą trzeba mocno dbać. Od pozytywnych opinii po odpowiednie treści.
pozycjonowanie zagraniczne

POZYCJONOWANIE ZAGRANICZNE

Jeśli chcesz by Twoja strona była widoczna za granicą, to jest to właściwa usługa dla Ciebie. Obsługiwane kraje: BE, BG, CZ, DK, DE, EE, IE, EL, ES, FR, HR, IT, CY,LV, LT, LU, HU, MT, NL, AT, PL, RO, SI, SK, FI, SE, UK, RU, USA. Oferuję od link buildingu w tych krajach, po profesjonalne pozycjonowanie od A do Z. Należy pamiętać, by posiadać content w danym języku.
tworzenie stron www

TWORZENIE STRON WWW

Tworzę strony www na: WordPress, Joomli, Drupalu, ModX, XHTML 5, HTML. Od poprawek po pełnoprawne serwisy www. Znajomość UX, SEO, AdWords sprawia, że moje strony www spełniają najwyższe standardy. Jeśli szukasz specjalisty, który postawi Ci stronę a potem zajmie się marketingiem bez wymówek, to idealnie nadaję się do współpracy z Twoją firmą. Szybki czas realizacji projektów dodatkowo sprawia, że nie musisz martwić się kiedy oddam projekt. Wszystko jest w dokumentacji, której sztywno się trzymam.
tworzenie sklepów internetowych

TWORZENIE SKLEPÓW INTERNETOWYCH

Tworzę sklepy internetowe w: WordPress + Woo, PrestaShop, Magento, Shoper, Shopify, Sky-Shop, Sote, Red-Cart. Od zbudowania prostego sklepu internetowego po integrację z Optimą czy Allegro. Od drobnych poprawek po szerokie integracje. Dodatkowym moim atutem jest mocna znajomość SEO, więc unikniesz potem dodatkowej optymalizacji technicznej.
ZOBACZ WIĘCEJ

Pozyskiwanie klientów przez wyszukiwarkę Google

Pozyskiwanie klientów przez wyszukiwarkę Google to jeden z najskuteczniejszych sposobów, jakie istnieją w digital marketingu. Wypozycjonowana strona potrafi miesięcznie zapewniać duże ilości osób szukających danych produktów bez dodatkowych kosztów na reklamę zewnętrzną. Jakościowy ruch zwiększany co miesiąc to najlepsza droga rozwoju firmy!

Promowanie się poprzez stronę to regularne działania!

Wielu właścicieli witryn pozyskujących klientów z wyszukiwarki Google bazuje jedynie na kilku frazach głównych. W razie nałożenia filtra lub spadków, ich cała strategia sprzedaży może lec w gruzach. Kluczem do sukcesu są kompleksowe działania na takiej witrynie internetowej i dywersyfikacja ruchu organicznego. Pozyskanie ruchu z wielu fraz tematycznych jest dużo bezpieczniejsze, efektywne i skuteczne.

Wiem jak Ci pomóc

Jako specjalista z dziedziny SEO oraz UX z dużym doświadczeniem wiem, na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagę. Pomagając też właścicielom stron internetowych i e-sklepów od wielu lat wiem jakie zagrożenia czyhają podczas procesu pozycjonowania i zdobywania ruchu organicznego na stronę www.

Co sprawiło, że postanowiłem coś zmienić:

Dawniej, gdy aktywnie poszukiwałem klientów, widziałem toczące się spory na Facebooku o to czy umowa dwuletnia to dobry wybór czy zły. Jedni mówili tak, drudzy inaczej. Spory nie miały końca dosłownie w każdej materii. Nawet o wytyczne od Google, które jeśli wdrożyć się w temat są bardzo jasne. Identyczna sytuacja miała miejsce z umowami. Dla każdego inna umowa będzie dobra. Jedni oczekują umowy na efekt, drudzy wiedzą jakie zagrożenia za sobą ona niesie. Jeszcze inni chcą mieć gwarancje wykonania prac i rozpisują je na długie terminy z karami dla obu stron. A jeszcze inni wolą mieć łatwą możliwość wypowiedzenia umowy. Żadna umowa nie jest zła jeśli wiesz co podpisujesz. Chcąc się odbić od takich dyskusji postanowiłem się dokształcić. Dziś mając ponad 1000 certyfikatów oraz lata doświadczeń za sobą i mnogość projektów często pomagam osobom, które poszukują jasnych rozwiązań i doradztwa. Dziś to klienci zgłaszają się do mnie z poleceń albo innych źródeł.

ŁUKASZ WUDYKA PRZYKŁADOWE OPINIE

Łukasz jest wspaniałym specjalistą z swojej dziedzinie, ponieważ wprowadza skuteczne działania marketingowe. Jego propozycje współpracy są bardzo korzystne i długofalowe. Potrafi odpowiednio doradzić tak, aby obydwie strony były z siebie zadowolone. Jeszcze raz polecam.
Jagoda Gołębiowska
Redaktor w InoBytom | Właściciel bloga flavon-verie.com.pl
Łukasz jest bardzo pomocną osobą. Przy naszym nowym projekcie strony www.kiminwest.com pomógł uniknąć kilku błędów, które mogły mieć znaczący wpływ na pozycjonowanie strony.
Kamil Mularczyk
Właściciel KIM INWEST Architekci & Inwestycje / Project Manager / Architekt / B2B
Dziękuję za pomoc. Jako jedyny odpowiedział na Moje zgłoszenie. Polecam i pozdrawiam!
Wiktor Kierczak
Projektant CAD w BasicTech
Pan Łukasz zaopiniował kwestie związane z social mediami - szybko i profesjonalnie. Dziękuję!
Magdalena Maciejewska
Communication and PR Manager in Stokrotka Sp. z o.o.
Super specjalista od SEO, bardzo mi pomógł w pozycjonowaniu wizytówki w google. Cechuje go duża widza i pełen profesjonalizm w tym co robi. Nie zawahał bym się go polecić każdemu kto chce poprawić swoją widoczność i markę firmy. Widać, że zna się na rzeczy, a dodatkowo wszystko wyjaśnia w prosty i zrozumiały sposób. Jeszcze raz polecam wszystkim. Wybitny, to i tak za mało co mogę o nim napisać.
Krzysztof Zaklikiewicz
Computer Scientist at WIALAN
Pan Łukasz to fantastyczny specjalista w swojej dziedzinie, naprawdę niewiele jest osób, którym można tak zaufać. Jego rozwiązania pozwoliły na znaczny wzrost ruchu na stronie, który stopniowo nieustannie się zwiększa. Zdecydowanie polecam, bo wystarczą jego działania, aby oszczędzić sobie nerwów.
Patryk Idziak
Dziennikarz, bloger, twórca tekstów
Excellent skills and proficient with organic SEO methods.
Christøpher Høgan
CXO : LARGE, Ltd. & LMG Digital Brands
Bardzo miły i pomocny! Bardzo polecam! :)
Przemysław Boreczek
TeamLeader | Sprzedawca| FrontEnd | Blogger | E-commerce
Kreatywność, empatia, nieszablonowe podejście do pracy a do tego wszystkiego Pan Łukasz jest skromnym człowiekiem dla którego pieniądze i zysk nie są głównym celem. Prowadzę Fundację Dunajec - Pomoc Polakom na Kresach (https://fundacjadunajec.pl) W przypadku fundacji, sprawą podstawową jest dobra i profesjonalna informacja w internecie. Szukałem kogoś kto mógłby pomóc i tak trafiłem do Pana Łukasza Wudyka który szybko ustalił strategię, Wszystko to zostało zrobione bezpłatnie dla samej satysfakcji z dobrze wykonanej pracy. Jeśli więc usłyszycie gdzieś o Fundacji Dunajec to proszę pamiętać, że jest to zasługa Pana Łukasza Wudyka Polecam
Zbigniew Konopka
Prezes zarządu w Fundacja Dunajec - Pomoc Polakom na Kresach
Pan Łukasz i jego firma wykonali dla nas stronę internetową oraz pozycjonowanie. Jesteśmy mile zaskoczeni współpraca , rozwiązaniami jakie nam zaproponowano oraz doskonałym kontaktem z firmą. W dzisiejszych czasach coraz rzadziej zdarza się tak miła i troskliwa opieka nad klientem. Teraz wykonujemy kolejny projekt i oczywiscie z Panem Łukaszem. Pozdrawiam
Maria Kownacka
Kierownik ds. klientów biznesowych w Walmart
Pan Łukasz mi udzielał wskazówek w jaki sposób mam pozycjonować swoją witrynę a także książkę. Wyjaśnił mi z jakimi zqgrożeniami w internecie mam się liczyć ze strony konkurencji. Jest dyspozycyjny, rzeczowy i wybitnie szczery. Jeżeli nie lubisz słyszeć prawdy o swoim biznesie lepiej omijaj go szerokim łukiem 😉
Marta Olesiak
Trener sprzedaży, Autor książki
Pan Łukasz niezwykle szybko i profesjonalnie podszedł do rozwiązania mojego problemu. Pomógł w prowadzeniu strony pod kątem pozycjonowania. Polecam z całego serca Pana Łukasza, osobiście planuję dłuższą współpracę! Dziękuję!
Justyna Wawrzyniak
Właścicielka marki Wawrzyniak Ubezpieczenia
Łukasz jest wspaniałym specjalistą z swojej dziedzinie, ponieważ wprowadza skuteczne działania marketingowe. Jego propozycje współpracy są bardzo korzystne i długofalowe. Potrafi odpowiednio doradzić tak, aby obydwie strony były z siebie zadowolone. Jeszcze raz polecam.
Jagoda Gołębiowska
Redaktor w InoBytom | Właściciel bloga flavon-verie.com.pl
Aktywne dążenie do poprawy wyników, szybka i sprawna obsługa oraz dobry kontakt - tym cechuje się Pan Łukasz. Zdecydowanie mogę polecić jako profesjonalnego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Marian Kalicki
Właściciel małej firmy komputerowej
ZOBACZ WIĘCEJ

ŁUKASZ WUDYKA Certyfikaty i dyplomy

Większość specjalistów posiada od jednego do 20 certyfikatów. Ale część jak sprawdzałem nie posiada żadnego certyfikatu potwierdzającego ich wiedzę i świadczą niestety usługi dla klientów. Kończy się to zazwyczaj tym, że klient nie jest prawidłowo pozycjonowany, a często nawet nie jest prawidłowo prowadzony przez ścieżkę marketingową. Moją wiedzę potwierdzają największe firmy na świecie jak GOOGLE czy IBM. Wśród moich certyfikatów znalazły się też certyfikaty z Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, w tym te z Marketingu. Dodatkowo lata pracy i doświadczeń zbieranych na projektach sprawiają, że ilość wiedzy, którą mogę Ci zaoferować, jest naprawdę spora.
Certyfikat Udemy
Certyfikat Udemy SEO
Certyfikat PARP e-commerce
Certyfikat PARP media społecznościowe
Certyfikat PARP komunikacja marketingowa
Certyfikat PARP negocjacje handlowe
Certyfikat Coursera
Certyfikat Coursera SEO
Certyfikat Coursera projekty
Certyfikat Coursera SEO
Certyfikat LinkedIn SEO
Certyfikat LinkedIn SEO e-commerce
Certyfikat LinkedIn SEO lokalne
Certyfikat LinkedIn Wordpress Seo
ZOBACZ WIĘCEJ
Blogi o SEO w 2023. Czy warto zaglądać, które polecam i jakie są popularne?

Praca w branży SEO wymaga stałego rozwoju i poszerzania wiedzy. Świetnie sprawdzają się do tego książki i uczestnictwo w kursach i szkoleniach. Okazuje się jednak, że sporo wiedzy, zarówno tej podstawowej, jak i o nowinkach branżowych, można wyczytać zupełnie za darmo z blogów SEO. Pokażę Wam te najpopularniejsze, w tym te, które sam czytam oraz […]

Czytaj więcej
Fałszywe recenzje w Google - jak usunąć i nimi zarządzać?

Fałszywe recenzje w Google - jak usunąć i nimi zarządzać? Opinie pozostawione w Google stają się coraz ważniejsze. Są od razu widoczne i bardzo ważne. W coraz większym stopniu wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, a także na wizerunek firm w sieci. Wyświetlenie pięciu pozytywnych recenzji online przez potencjalnych klientów pozwoliłoby Twojej firmie pomnożyć prawdopodobieństwo zakupu […]

Czytaj więcej
Jak recenzje Google obniżają koszty SEM/PPC? Jak recenzje w GMF wgl mogą obniżyć koszty reklamy?

Jak recenzje Google obniżają koszty SEM/PPC? Jak recenzje w GMF wgl mogą obniżyć koszty reklamy? W tym artykule wyjaśnię, w jaki sposób opinie klientów w Google (w wizytówce) mogą negatywnie lub pozytywnie wpłynąć na koszty reklamy SEM/PPC i ogólne koszty pozyskania klientów. Pod koniec tego artykułu zrozumiesz, jak będziesz mógł wykorzystać swoje opinie klientów, aby […]

Czytaj więcej
Jak uzyskać więcej recenzji w Google i jak dzięki nim poprawić lokalne SEO?

Jak uzyskać więcej recenzji w Google i jak dzięki nim poprawić lokalne SEO? 82% konsumentów twierdzi, że czyta recenzje w Internecie przed odwiedzeniem strony internetowej lub nabyciem produktu. Statystyka ta pokazuje nam zatem, że opinie osób trzecich bardzo skutecznie wpływają na decyzje zakupowe. Trzeba jednak przyznać, że recenzje to nie tylko proces decyzyjny klientów. Mają […]

Czytaj więcej
Facebook traci twarz. Zaczyna się era LinkedIn dla biznesu - TikToki, Snapchaty i Robloxy dla rozrywki

Facebook po raz pierwszy zaczął tracić użytkowników. Liczba rejestrujących nowe konta okazała się mniejsza od tych, którzy konto z serwisu usuwali. Co ciekawe – od Facebooka zaczęli odwracać się nastolatkowie oraz biznes. Serwis miał spięcie nawet z Komisją Europejską – w ubiegłym roku wszczęte zostało dochodzenie antymonopolowe w sprawie naruszeń ochrony danych osobowych - więcej […]

Czytaj więcej
TOP 9 w rankingu TOP 100 osobowości marketingowych wartych obserwowania w 2022 roku - podziękowania,.

Jest mi bardzo miło poinformować, że zostałem wyróżniony w rankingu "100 polskich osobowości marketingowych, które warto obserwować w 2022 roku". Zająłem 9. miejsce, które wśród 100 inspirujących osób uważam za duży sukces. Ten wynik jest docenieniem mojej dotychczasowej ciężkiej pracy, ale również motywacją dla mnie, żeby starać się jeszcze bardziej. Nie publikuję często, więc tym bardziej […]

Czytaj więcej
Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w sieci?

Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w sieci? Częstym pytaniem wśród zwykłych przedsiębiorców jest: „Dlaczego powinienem prowadzić swoją firmę online w Google Moja Firma? Czemu pozytywne opinie w sieci są tak ważne?”. Nie wszystkie tradycyjne firmy „z cegły i zaprawy” są świadome tego, czym jest Google Moja Firma i jak ważna jest w dzisiejszej bezwzględnej […]

Czytaj więcej
Dlaczego nie warto zakładać wizytówek firmowych w Google pod fałszywymi adresami?

Dlaczego nie warto zakładać wizytówek firmowych w Google pod fałszywymi adresami? Walka o klienta w marketingu internetowym jest rzeczą naturalną. Niestety niektórzy posuwają się o kilka kroków za daleko. Dziś opowiem o tym, jak przy użyciu wizytówek Google próbuje się manipulować klientem lub wręcz oszukiwać. I dlaczego nie warto tego robić. Wizytówki Google Moja Firma […]

Czytaj więcej
Formy marketingu związane z opiniami - krótkie omówienie możliwości promocji.

Zacznijmy od tego z czym kojarzą nam się opinie i recenzje. Zacznijmy od tego jak bardzo mocno myli je wiele osób, czyli: Spis treści: Opinia a recenzja - czym się różnią? Opinie gdzie i jak kupować? A może wymianka? Chcę być etyczny czy mogę jakoś pozyskać opinie? Opinia a recenzja - czym się różnią? Ostatnio […]

Czytaj więcej
Google Moja firma podstawowe informacje.

Opowiem dzisiaj o profilach firmowych w Google Moja Firma. Dla każdego właściciela firmy stworzenie wizytówki w Google Moja Firma pozwala na dotarcie do ogromnej liczby użytkowników wyszukiwarki Google, a także użytkowników Map Google. Dodatkowo firmowy profil pozwala uzupełnić ważne informacje na temat działalności i oferty oraz zsynchronizować go z firmową witryną. Dzięki temu na firmową […]

Czytaj więcej
ZAOBACZ WIĘCEJ POSTÓW

PRZYKŁADY REALIZACJI

Łukasz Wudyka przykłady wy pozycjonowanych fraz

WYNIKI PRZED I PO

Łukasz Wudyka GtMetrix przed wykonaniem optymalizacji
Łukasz Wudyka GtMetrix po optymalizacji
Łukasz Wudyka przed optymalizacjąŁukasz Wudyka przed optymalizacją
Łukasz Wudyka po optymalizacjiŁukasz Wudyka po optymalizacji
Zapisz się do mojego newslettera
Zapisz się już dziś do mojego newslettera
i otrzymuj zniżki i wiadomości na bieżąco.
Newsletter

Administratorem danych osobowych jest SEOSEM24 - Pozycjonowanie stron www, Tworzenie stron www, Agencja reklamowa - Łukasz Wudyka, Rakowcka 10b/4 31-511 Kraków. Dane osobowe osób korzystających z formularza przetwarzane są w celu identyfikacji nadawcy i obsługi zapytania. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia działań w celu przygotowania oferty. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu uprawnieniach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Copyright 2019 - 2023 © Łukasz Wudyka
crosschevron-down