Częstym pytaniem wśród zwykłych przedsiębiorców jest: „Dlaczego powinienem prowadzić swoją firmę online w Google Moja Firma? Czemu pozytywne opinie w sieci są tak ważne?”. Nie wszystkie tradycyjne firmy „z cegły i zaprawy” są świadome tego, czym jest Google Moja Firma i jak ważna jest w dzisiejszej bezwzględnej branży cyfrowej.
Jeśli jesteś jedną z tych tradycyjnych firm, tracisz szersze grono potencjalnych klientów online.
Najpierw ustalmy, czym jest tradycyjny biznes z „cegły i zaprawy”. Konwencjonalne firmy to te, które mają fizyczną lokalizację. Sprzedają swoje produkty lub usługi osobiście, pocztą lub telefonicznie. Zasadniczo są to firmy, które nie sprzedają swoich fizycznych produktów lub usług na platformach cyfrowych.
Teraz, jeśli chcesz rozwijać swoją firmę i budować silniejszą bazę klientów, powinieneś zacząć robić interesy online.
Najważniejsze powody, dla których Twoja firma offline powinna być obecna w internecie i posiadać pozytywne opinie w sieci - Wizytówce Google znajdziesz poniżej, dokładnie opisane. Niezależnie od tego, czy jest to witryna internetowa, strona w mediach społecznościowych, platforma e-commerce, czy połączenie wszystkich trzech, przeniesienie firmy do Internetu oferuje ogromne możliwości. Oto kilka powodów, dla których powinieneś zaistnieć w Internecie:
Internet jest kluczowym narzędziem dotarcia do większej liczby potencjalnych klientów i przekształcenia ich w kwalifikowane leady i sprzedaż. Skorzystaj z tej możliwości, aby zoptymalizować doświadczenie i satysfakcję swojego klienta. Nadszedł czas, abyś zdobył przewagę konkurencyjną, przenosząc swój biznes offline do sieci!
Jednym z najważniejszych narzędzi budowania obecności Twojej firmy w internecie jest wykaz firm w Google Maps. Tam znajduje się wizytówka Twojej firmy, najważniejsze dane na jej temat oraz opinie od Twoich klientów, które mogą Cię wyróżnić na tle Twojej konkurencji.
Jak sama nazwa wskazuje, Google Moja Firma umożliwia utworzenie wpisu o firmie w Google. Zapewnia, że podasz niezbędne informacje, których klienci potrzebują, aby odwiedzić Twoją witrynę lub sklep, skontaktować się z Twoją firmą lub dokonać zakupu.
Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie, z imponującym udziałem w rynku wyszukiwania wynoszącym ponad 70%. Utworzenie konta GMF ułatwia promocję Twojej firmy i dostarczanie kluczowych informacji na rynek docelowy.
Tak, wizytówka firmy Google jest bezpłatna. Z kontem GMF możesz kontaktować się z klientami na platformach Google. Prawidłowo używanie tego narzędzia może pomóc Ci w zwiększeniu przychodów i zapewnić cenny wgląd w bazę klientów.
Jeśli nie masz konta Google Moja Firma, tracisz możliwość generowania większego ruchu i biznesu oraz wyróżnienia się w Google.
Dzięki GMF możesz zarządzać wyglądem swojej firmy w wynikach wyszukiwania Google. Na przykład zapewnia, że klienci uzyskają trafne informacje o Twojej firmie, gdy trafią do Twojej firmy w Google lub wyszukują hasła związane z Twoimi produktami, lub usługami. Google Moja Firma może Ci pomóc:
Według Net Marketshare około 70% wszystkich wyszukiwań odbywa się w Google. Oznacza to, że rynek docelowy zależy od pierwszej strony Google, aby znaleźć produkty i usługi, których potrzebują. Dlatego tak ważne jest utworzenie konta GMF.
Google Moja Firma oferuje markom prosty, ale skuteczny sposób na przyciągnięcie klientów przez wyszukiwanie. Z GMF możesz:
Mając to wszystko na uwadze, nie ma wątpliwości, że GMF ma potencjał do generowania dużego ruchu i możliwości dla Twojej firmy.
Google ustanowił zestaw wytycznych dotyczących tworzenia konta GMF. Tylko firmy posiadające fizyczną lokalizację, którą klienci mogą odwiedzać, lub firmy podróżujące w celu odwiedzenia swoich klientów, mogą utworzyć konto GMF. Aby zapewnić wysoką jakość informacji w Google, upewnij się, że:
Wizytówka Google Moja Firma to cenne i wygodne narzędzie, które pomoże Ci zbudować autorytet marki. Wykorzystaj to narzędzie na swoją korzyść — upewnij się, że informacje o Twojej firmie są wyczerpujące i aktualne. Twoje kluczowe informacje biznesowe obejmują:
Wyszukiwarka Google i Mapy Google zindeksują te dane, tworząc podstawę dla lokalnego SEO Twojej firmy. Informacje o Twojej firmie muszą być zgodne z informacjami podanymi w Twojej witrynie, w przeciwnym razie będą miały negatywny wpływ na Twój ranking wyszukiwania.
Google Moja Firma to jeden z najpotężniejszych sposobów na zwiększenie widoczności firmy w internecie i optymalizacji wyszukiwania lokalnego. Zrób pierwszy krok w kierunku zwiększenia obecności Twojej firmy w Internecie — stwórz i zoptymalizuj swój profil GMF już teraz!
Zwiększ swoją lokalną widoczność online dzięki odpowiedniej strategii SEO. Powierz marketing online swojej marki agencji marketingu cyfrowego oferującej pełen zakres usług, która wdraża wypróbowane i przetestowane lokalne strategie SEO, dostarcza szczegółowe raporty i pokazuje sprawdzone wyniki. Skontaktuj się z nami już teraz! Zapraszamy!