instagramfacebooktwitter
KOSZYK

Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w sieci?

Kategorie:
Szacowany czas czytania: 5 min

Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w Google

Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w sieci?

Częstym pytaniem wśród zwykłych przedsiębiorców jest: „Dlaczego powinienem prowadzić swoją firmę online w Google Moja Firma? Czemu pozytywne opinie w sieci są tak ważne?”. Nie wszystkie tradycyjne firmy „z cegły i zaprawy” są świadome tego, czym jest Google Moja Firma i jak ważna jest w dzisiejszej bezwzględnej branży cyfrowej.

Jeśli jesteś jedną z tych tradycyjnych firm, tracisz szersze grono potencjalnych klientów online.

Najpierw ustalmy, czym jest tradycyjny biznes z „cegły i zaprawy”. Konwencjonalne firmy to te, które mają fizyczną lokalizację. Sprzedają swoje produkty lub usługi osobiście, pocztą lub telefonicznie. Zasadniczo są to firmy, które nie sprzedają swoich fizycznych produktów lub usług na platformach cyfrowych.

Teraz, jeśli chcesz rozwijać swoją firmę i budować silniejszą bazę klientów, powinieneś zacząć robić interesy online.

Powody, dla których warto być w sieci i mieć pozytywne opinie w Wizytówce Google

Najważniejsze powody, dla których Twoja firma offline powinna być obecna w internecie i posiadać pozytywne opinie w sieci - Wizytówce Google znajdziesz poniżej, dokładnie opisane. Niezależnie od tego, czy jest to witryna internetowa, strona w mediach społecznościowych, platforma e-commerce, czy połączenie wszystkich trzech, przeniesienie firmy do Internetu oferuje ogromne możliwości. Oto kilka powodów, dla których powinieneś zaistnieć w Internecie:

  • ustanowisz autorytet swojej marki,
  • pomożesz potencjalnym klientom w znalezieniu Ciebie na Mapach Google,
  • wypromujesz swoją markę wśród szerszej klienteli,
  • możesz pokonać bariery lokalizacyjne,
  • zbudujesz silniejsze relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami,
  • zapewnisz lepszą obsługę klienta,
  • dzięki Googe Moja Firma możesz obniżyć koszty sprzedaży operacyjnej,
  • możesz też zaplanować lepsze strategie biznesowe.

Internet jest kluczowym narzędziem dotarcia do większej liczby potencjalnych klientów i przekształcenia ich w kwalifikowane leady i sprzedaż. Skorzystaj z tej możliwości, aby zoptymalizować doświadczenie i satysfakcję swojego klienta. Nadszedł czas, abyś zdobył przewagę konkurencyjną, przenosząc swój biznes offline do sieci!

Uchwyć swoją tożsamość biznesową dzięki GMF

Jednym z najważniejszych narzędzi budowania obecności Twojej firmy w internecie jest wykaz firm w Google Maps. Tam znajduje się wizytówka Twojej firmy, najważniejsze dane na jej temat oraz opinie od Twoich klientów, które mogą Cię wyróżnić na tle Twojej konkurencji.

Co to jest Google Moja Firma?

Jak sama nazwa wskazuje, Google Moja Firma umożliwia utworzenie wpisu o firmie w Google. Zapewnia, że podasz niezbędne informacje, których klienci potrzebują, aby odwiedzić Twoją witrynę lub sklep, skontaktować się z Twoją firmą lub dokonać zakupu.

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie, z imponującym udziałem w rynku wyszukiwania wynoszącym ponad 70%. Utworzenie konta GMF ułatwia promocję Twojej firmy i dostarczanie kluczowych informacji na rynek docelowy.

Czy GMF jest bezpłatne?

Tak, wizytówka firmy Google jest bezpłatna. Z kontem GMF możesz kontaktować się z klientami na platformach Google. Prawidłowo używanie tego narzędzia może pomóc Ci w zwiększeniu przychodów i zapewnić cenny wgląd w bazę klientów.

Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w Google

Dlaczego potrzebujesz wizytówki firmy w Google?

Jeśli nie masz konta Google Moja Firma, tracisz możliwość generowania większego ruchu i biznesu oraz wyróżnienia się w Google.

Dzięki GMF możesz zarządzać wyglądem swojej firmy w wynikach wyszukiwania Google. Na przykład zapewnia, że ​​klienci uzyskają trafne informacje o Twojej firmie, gdy trafią do Twojej firmy w Google lub wyszukują hasła związane z Twoimi produktami, lub usługami. Google Moja Firma może Ci pomóc:

  • pokazać swoją firmę w Google,
  • zwiększyć zasięgi na rynku i to za darmo,
  • dzięki pozytywnym opiniom w sieci możesz wybić się na tle innych firm,
  • wzmocnisz zaufanie swoich klientów,
  • informujesz klientów o aktualnym profilu działalności,
  • zwiększysz ruch i sprzedaż.

Według Net Marketshare około 70% wszystkich wyszukiwań odbywa się w Google. Oznacza to, że rynek docelowy zależy od pierwszej strony Google, aby znaleźć produkty i usługi, których potrzebują. Dlatego tak ważne jest utworzenie konta GMF.

Co możesz zrobić z Google Moja Firma?

Google Moja Firma oferuje markom prosty, ale skuteczny sposób na przyciągnięcie klientów przez wyszukiwanie. Z GMF możesz:

  • Zaktualizować profil swojej firmy w dowolnym momencie. Wystarczy pobrać aplikację Google Moja Firma, a teraz możesz edytować swój profil, gdziekolwiek jesteś.
  • Zaprezentuj swoje produkty i usługi za pomocą wizualizacji. Dostarcz wiele interesujących zdjęć i filmów z ofertami, aby zachęcić użytkowników. Dzięki temu zyskasz z pewnością wiele pozytywnych opinii na temat tego, co oferujesz.
  • Zdobądź zainteresowanie klientów, zachęcając ich do pisania recenzji. Firmy, które mają pozytywne recenzje na swoim profilu, mogą skorzystać z wyższych współczynników klikalności i konwersji.
  • Uzyskaj dogłębny wgląd w to, co GMF wnosi do Twojej firmy. Umożliwia m.in. śledzenie wizyt na stronie i połączeń telefonicznych.
  • Udostępniaj najnowsze oferty swojej firmy za pomocą tekstu, zdjęć lub filmów.

Mając to wszystko na uwadze, nie ma wątpliwości, że GMF ma potencjał do generowania dużego ruchu i możliwości dla Twojej firmy.

Jak zwiększyć zaangażowanie klientów Google dzięki GMF? Pozytywne opinie w sieci

Google ustanowił zestaw wytycznych dotyczących tworzenia konta GMF. Tylko firmy posiadające fizyczną lokalizację, którą klienci mogą odwiedzać, lub firmy podróżujące w celu odwiedzenia swoich klientów, mogą utworzyć konto GMF. Aby zapewnić wysoką jakość informacji w Google, upewnij się, że:

Wizytówka Google Moja Firma to cenne i wygodne narzędzie, które pomoże Ci zbudować autorytet marki. Wykorzystaj to narzędzie na swoją korzyść — upewnij się, że informacje o Twojej firmie są wyczerpujące i aktualne. Twoje kluczowe informacje biznesowe obejmują:

  • imię i nazwisko lub nazwę,
  • adres,
  • numer kontaktowy,
  • adres strony internetowej,
  • opis firmy,
  • kategorie firmy,
  • jej atrybuty.

Wyszukiwarka Google i Mapy Google zindeksują te dane, tworząc podstawę dla lokalnego SEO Twojej firmy. Informacje o Twojej firmie muszą być zgodne z informacjami podanymi w Twojej witrynie, w przeciwnym razie będą miały negatywny wpływ na Twój ranking wyszukiwania.

Wykorzystaj GMF i pozytywne opinie w sieci, aby promować swoją firmę i generować leady

Google Moja Firma to jeden z najpotężniejszych sposobów na zwiększenie widoczności firmy w internecie i optymalizacji wyszukiwania lokalnego. Zrób pierwszy krok w kierunku zwiększenia obecności Twojej firmy w Internecie — stwórz i zoptymalizuj swój profil GMF już teraz!

Zwiększ swoją lokalną widoczność online dzięki odpowiedniej strategii SEO. Powierz marketing online swojej marki agencji marketingu cyfrowego oferującej pełen zakres usług, która wdraża wypróbowane i przetestowane lokalne strategie SEO, dostarcza szczegółowe raporty i pokazuje sprawdzone wyniki. Skontaktuj się z nami już teraz! Zapraszamy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

UDOSTĘPNIJ

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

O AUTORZE

łukasz wudyka
instagramfacebooktwitter
Łukasz Wudyka
Od kilku lat dzielę się z Wami moją wiedzą z zakresu SEO, SXO, UX

Każdego dnia uczę firmy jak dbać o dużo lepszą widoczność ich firmy w wynikach wyszukiwania w:

Google
Bing
Yahoo
Baidu
Yandex
DuckDuckGo
Facebook
LinkedIn

"Powiadają, że GOOGLE jest wszędzie. Deep web i dark web stanowczo temu przeczą."
ZLEĆ MI POZYCJONOWANIE

NEWSLETTER

Newsletter

Administratorem danych osobowych jest SEOSEM24 - Pozycjonowanie stron www, Tworzenie stron www, Agencja reklamowa - Łukasz Wudyka, Rakowcka 10b/4 31-511 Kraków. Dane osobowe osób korzystających z formularza przetwarzane są w celu identyfikacji nadawcy i obsługi zapytania. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia działań w celu przygotowania oferty. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu uprawnieniach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Zapisz się do mojego newslettera
Zapisz się już dziś do mojego newslettera
i otrzymuj zniżki i wiadomości na bieżąco.
Newsletter

Administratorem danych osobowych jest SEOSEM24 - Pozycjonowanie stron www, Tworzenie stron www, Agencja reklamowa - Łukasz Wudyka, Rakowcka 10b/4 31-511 Kraków. Dane osobowe osób korzystających z formularza przetwarzane są w celu identyfikacji nadawcy i obsługi zapytania. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia działań w celu przygotowania oferty. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu uprawnieniach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Copyright 2019 - 2023 © Łukasz Wudyka
chevron-down