15 lutego, 2022
Facebook traci twarz. Zaczyna się era LinkedIn dla biznesu - TikToki, Snapchaty i Robloxy dla rozrywki

Facebook po raz pierwszy zaczął tracić użytkowników. Liczba rejestrujących nowe konta okazała się mniejsza od tych, którzy konto z serwisu usuwali. Co ciekawe – od Facebooka zaczęli odwracać się nastolatkowie oraz biznes. Serwis miał spięcie nawet z Komisją Europejską – w ubiegłym roku wszczęte zostało dochodzenie antymonopolowe w sprawie naruszeń ochrony danych osobowych - więcej […]

Czytaj dalej
28 stycznia, 2022
TOP 9 w rankingu TOP 100 osobowości marketingowych wartych obserwowania w 2022 roku - podziękowania,.

Jest mi bardzo miło poinformować, że zostałem wyróżniony w rankingu "100 polskich osobowości marketingowych, które warto obserwować w 2022 roku". Zająłem 9. miejsce, które wśród 100 inspirujących osób uważam za duży sukces. Ten wynik jest docenieniem mojej dotychczasowej ciężkiej pracy, ale również motywacją dla mnie, żeby starać się jeszcze bardziej. Nie publikuję często, więc tym bardziej […]

Czytaj dalej
19 stycznia, 2022
Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w sieci?

Dlaczego warto dbać o pozytywne opinie w sieci? Częstym pytaniem wśród zwykłych przedsiębiorców jest: „Dlaczego powinienem prowadzić swoją firmę online w Google Moja Firma? Czemu pozytywne opinie w sieci są tak ważne?”. Nie wszystkie tradycyjne firmy „z cegły i zaprawy” są świadome tego, czym jest Google Moja Firma i jak ważna jest w dzisiejszej bezwzględnej […]

Czytaj dalej
16 grudnia, 2021
Dlaczego nie warto zakładać wizytówek firmowych w Google pod fałszywymi adresami?

Dlaczego nie warto zakładać wizytówek firmowych w Google pod fałszywymi adresami? Walka o klienta w marketingu internetowym jest rzeczą naturalną. Niestety niektórzy posuwają się o kilka kroków za daleko. Dziś opowiem o tym, jak przy użyciu wizytówek Google próbuje się manipulować klientem lub wręcz oszukiwać. I dlaczego nie warto tego robić. Wizytówki Google Moja Firma […]

Czytaj dalej
4 października, 2021
Formy marketingu związane z opiniami - krótkie omówienie możliwości promocji.

Zacznijmy od tego z czym kojarzą nam się opinie i recenzje. Zacznijmy od tego jak bardzo mocno myli je wiele osób, czyli: Spis treści: Opinia a recenzja - czym się różnią? Opinie gdzie i jak kupować? A może wymianka? Chcę być etyczny czy mogę jakoś pozyskać opinie? Opinia a recenzja - czym się różnią? Ostatnio […]

Czytaj dalej
24 lipca, 2021
Google Moja firma podstawowe informacje.

Opowiem dzisiaj o profilach firmowych w Google Moja Firma. Dla każdego właściciela firmy stworzenie wizytówki w Google Moja Firma pozwala na dotarcie do ogromnej liczby użytkowników wyszukiwarki Google, a także użytkowników Map Google. Dodatkowo firmowy profil pozwala uzupełnić ważne informacje na temat działalności i oferty oraz zsynchronizować go z firmową witryną. Dzięki temu na firmową […]

Czytaj dalej
21 stycznia, 2021
Co to URL? Jak URL wpływa na pozycjonowanie?

  Zacznijmy od definicji URL -  (ang. Uniform Resource Locator) –Standard URL opisany jest w dokumencie RFC. Jest to adres pod którym znajdziemy dane, informacje, strony www. Co ciekawsze stosowany jest nie tylko w Internecie, ale także w sieciach lokalnych. Przykładowy prosty adres URL składa się z: Protokołu - przykładami protokołów będzie Http lub Https. […]

Czytaj dalej
21 stycznia, 2021
Wyprzedź konkurencję - depozycjonowanie w praktyce

Wyprzedź konkurencję - depozycjonowanie w praktyce Wysoka pozycja w organicznych wynikach wyszukiwania jest pożądana przez większość firm na całym świecie. Skrupulatne linkowanie, pisanie angażujący   ch treści oraz budowanie zoptymalizowanej strony przez wykwalifikowanych webmasterów to podstawa działań umożliwiających wysokie pozycje w SERP. A co, jeśli konkurencja podejmie walkę ciosami poniżej pasa i zacznie niszczyć starannie […]

Czytaj dalej

O AUTORZE

łukasz wudyka
linkedinfacebooktwitter
Łukasz Wudyka
Od kilku lat dzielę się z Wami moją wiedzą z zakresu SEO, SXO, UX

Każdego dnia uczę firmy jak dbać o dużo lepszą widoczność ich firmy w wynikach wyszukiwania w:

Google
Bing
Yahoo
Baidu
Yandex
DuckDuckGo
Facebook
LinkedIn

"Powiadają, że GOOGLE jest wszędzie. Deep web i dark web stanowczo temu przeczą."
ZLEĆ MI POZYCJONOWANIE

NEWSLETTER

Blank Form (#1) (#3)

Zapisz się do mojego newslettera
Zapisz się już dziś do mojego newslettera
i otrzymuj zniżki i wiadomości na bieżąco.
Blank Form (#1) (#3)

Copyright 2019 - 2023 © Łukasz Wudyka
chevron-down